به گزارشخوزپرس به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان مهرداد نیکو بیان کرد: مجوز به کارگیری بقیه سهمیه آزمون استخدامی سال ۱۳۹۱، به تعداد ۷۳۶ نفر از سازمان برنامه و بودجه کشور اخذ شد و بر اساس مجوز صادره آن دسته از پذیرفته شدگان مرحله دوم این آزمون که موفق به اخذ شماره پرسنلی شده اند از ابتدای بهمن بکار گرفته می شوند که تأمین اعتبار لازم جهت جذب این افراد توسط سازمان برنامه و بودجه استان صورت پذیرفته است.
وی گفت: از آنجا که طبق ضوابط اجرایی بودجه سال ۱۳۹۵ ، هرگونه بکارگیری کارکنان ، منوط به کسب مجوز از سازمان برنامه و بودجه کشور است،لذا از ابتدای امسال پیگیری مستمری برای به کارگیری پذیرفته شدگان مرحله دوم آزمون فوق توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان به عمل آمد که خوشبختانه این تلاش ها به بار نشست و به تازگی با جذب این افراد موافقت شد.
نیکو عنوان کرد: ورود دو هزار و ۳۱۳ نفر نیروی انسانی در سال های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ ، به دستگاه های اجرایی در سال های اخیر بی سابقه بوده و در صورت برنامه ریزی مناسب تأثیرات مثبتی بر عملکرد سازمان ها و ادارات خواهد داشت.
گفتنی است پیش از این افرادی که در این آزمون ثبت نام، و کلیه مراحل استخدامی را گذرانده بودند، با وجود قبول شدن در آزمون، به دلیل بکارگیری نشدن در دستگاه های اجرای در چند نوبت در اهواز اقدام به تجمع کرده بودند.