به گزارش خوزپرس به نقل از سفیرشوشتر، به رغم آنکه باید دستگاه تعلیم و تربیت دور از حواشی سیاسی و سیاسی بازی‌ها باشد تا بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند، اما آموزش و پرورش همواره دستخوش تغییرات سیاسی و جریانات سیاسی جامعه می‌شود.

آموزش و پرورش عریض و طویل ترین وزارت خانه دولت است که در حال حاضر مشکلات عدیده ای در از نظر نیروی انسانی، منابع مالی و تجهیزات دارد که شهرستان شوشتر از این قائله مستثنی نیست، این عزل و نصب ها در حالی است که شهرستان های همجوار با پیگیری­های نمایندگان مجلس رشد فضاینده ای در مسائل و شاخص های کلان آموزشی، رفاهی، اجتماعی، ورزشی و … بدست آورده اند.

اینکه نماینده یک شهرستان چون مدیر یک اداره را خود منصوب نکرده است وقت ملاقات و جلسه را به وی جهت رفع و حل مشکلات سازمان خود ندهد و حتی جواب تماس تلفنی و پیامک وی را ندهد نشان از چه موضوعی دارد ؟

تودیع و معارفه سرپرست آموزش و پرورش شهرستان شوشتر با هر کیفیتی بود انجام شد و یکی از فرهنگیان بازنشسته به سرپرستی این اداره منصوب شد.

با تغییر نماینده مجلس که خود ۲۷درصد کل آرای ماخوذه را بدست آورده تغریبا ¾ مدیران و مسئولان شهرستان شوشتر را تغییر کرده­اند، حتی آن دسته از مدیران و مسئولانی که در سطح استان عملکرد مثبت و توفیقاتی داشته اند، جای سوال دارد که تغییرات و غزل و نصب ها با چه مکانیزیمی در حال انجام است چقدر علایق سیاسی افراد، قومیت افراد در این تصمیات دخیل است؟

تغییر رئیس اداره جهاد کشاورزی، تغییر رئیس دانشگاه آزاد شوشتر و حال تغییر رئیس اداره آموزش و پرورش از مهمترین این عزل و نصب ها در دوران تصدی آقای سردار گیلانی بوده است، بنظر می­رسد اداراتی که رنگ و بوی عزل و نصب را ندیده و نچشیده باشند میتوان به ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی،ورزش و جوانان، آبفار، برق اشاره کرد.

اگر نماینده شوشتر به جای صرف وقت و هزینه سیاسی هنگفت برای تعویض مسئولین ادارات شوشتر به وعده­های و قول­هایی که به مردم در زمان انتخابات داده است توجه کند که یادآور می­شود، حل مشکل سد گتوند، بومی گزینی در شرکت­های نیشکر کارون و امام خمینی (ره)، حل مشکل اشتغال، جذب اعتبارات بانی کم بهره برای احیای بخش خصوصی، جداسازی حوزه انتخاباتی شوشتر و گوتوند از یکدیگر و … مردم منتظر احیای واقعی شعار تغییر برای پیشرفت در شهرستان های شوشتر و گتوند هستند.