محمدرضا پاپی در گفتگو با خبرنگار خوزپرس، ضمن اشاره به بازگشایی مدارس و تبریک به همه دانش آموزان و خانواده های آنها گفت: آغاز سال جدید تحصیلی را به همه همشهریان و دانش آموزان عزیز تبریک می گویم انشالله سالی پر از نشاط برای همه عزیزان باشد. در همین جا لازم می دانم که آمادگی شرکت های سرویس مدارس واحد تاکسیرانی شهرداری را جهت خدمت رسانی به آحاد خانواده محترم دانش آموزان اعلام و عرض کنم این شهرداری در این خصوص آماده پاسخگویی به مشکلات مربوطه خواهد در جهت رفع آن خواهد بود.

    شهردار اندیمشک در بخش دیگر سخنان خود بر لزوم بزرگداشت هفته دفاع مقدس تاکید داشته؛ چنین بیان نمود: رزمندگان سپاه اسلام در ۳۱ شهریورماه ۵۹ حماسه ای بزرگ و به یادماندنی به ارمغان آوردند که در این هفته سعی می شود گوشه ای از این پایداری ها را به نسل امروزی انتقال دهیم.

   ملت ما در طول دوران دفاع مقدس با اتکا به خداوند متعال، اطاعت از ولایت  و حفظ وحدت و حضور در همه صحنه  ها توانست در برابر همه قدرتهایی که از صدام و عراق حمایت می کردند مقاومت کند و پایان جنگ اجازه ندادند وجبی از خاک مقدس میهن در اشغال متجاوزان بماند و حماسه ای ماندگار را رقم بزند که امروز آن مقاومت جانانه باعث شده است هیچ دشمنی نتواند به خاک میهن عزیز دست درازی کند.

در ۸ سال دفاع مقدس شهدای بسیاری تقدیم شد و جانبازان و آزادگانی هستند که هنوز هم مثل ستارگان درخشانی به کاروان شهدا می پیوندند  و خانواده‌های آنها با سرافرازی، دوری و فقدان عزیزان خود را تحمل می‌کنند و تمام قد از انقلاب و رهبری حمایت می کنند.

    مهندس پاپی در ادامه گفت: حماسه و مقاومت هایی که مردم اندیمشک  در ۸ سال دفاع مقدس از خود نشان دادند به نوعی توانست سرنوشت جنگ را رقم زند حماسه هایی مانند ۴ آذر، حماسه ماووت و حماسه ۶ مهر، به جرات می توان  گفت حماسه ای که مردم اندیمشک از پیر و جوان در کنار جسر نادری (پل کرخه ) در ۶ مهر سال ۵۹ رقم زدند سر نوشت ۸ سال جنگ را تعیین کرد.  زیرا در صورت عبورنیروهای بعثی صدام از این پل و سقوط  شهر مهم و راهبردی اندیمشک راه پشتیبانی همه جبهه های جنوب قطع میشد و دشمن به راحتی به اهداف شوم خودش می رسید وامروز وضعیت کشور بطور قطع متفاوت بود.

   انتقال رشادت های مردم اندیمشک در روزهای اولیه جنگ با دست خالی در برابر دشمن تا دندان مسلح کمترین حقی است که می بایست ادا شود.

   مهندس پاپی در بخش دیگری از سخنان خود در باره بن بستی که در راه انتخاب رئیس شورای شهر به وجود آمده بیان نمود: در مدت زمان اندک عمر عضویت شورایی خود و هم اکنون که در کسوت شهردار خدمتگزار مردم هستم شورای اسلامی شهر اندیمشک را شورایی پویا و دلسوز دیده ام.

   قدر مسلم همه عزیزان شورا هرکدام به زعم خود دغدغه آبادانی و توسعه شهر را دارند و هم اکنون که به ماه های آخر خدمت خود در شورای شهر رسیده اند انتظار می رود که به اجماع نظر رسیده و یکی از طرفین شورایی از خود گذشتگی کرده و متواضعانه برای مردم و بخاطر صرفه و صلاح مردم کوتاه آمده تا از این مرحله با آرامش بیرون بیایم.

   وجود و تداوم این موضوع ضمن اینکه بر تمام امور مربوط به شهرداری سایه گسترانیده و امر خدمات رسانی به مردم را مختل نموده و در وهله اول به مردم شهر و کارهای شهرداری ضرر و زیان فراوان وارد کرده ؛ در وهله دوم به خود اعضای شورای اسلامی شهر آسیب وارد کرده و متاسفانه نُقل مجالس و محافل شهرستان و استان شده است و این موضوع خوشایند چهره شهر یکهزار شهید اندیمشک و شأن مردم آن نیست.

وجود تضارب آرا در هر تشکیلات تاکنون مایه پیشرفت آن مجموعه بوده است اما در این موضوع نتیجه بر عکس است و جز پسرفت چیزی در بر نخواهد داشت.

   لذا می طلبد تا دوستان شورایی عزیز با در نظر گرفتن صرفه و صلاح مردم با سعه صدر و شکیبایی بیشتر بر این موضوع چون سایر مشکلات فائق آیند. انشالله.