به گزارش خوزپرس از شادگان، سرهنگ حسین خنافره در نشست خبری روز گذشته در محل سالن جلسات سپاه شهرستان شادگان برگزار گردید، ضمن اشاره به رسالت مهم و حیاتی رسانه گفت: تبلیغ یکی از رسالت‌های پیامبران است؛ و انعکاس اخبار با حفظ امانت‌داری و رعایت جانب بی‌طرفانه بودن، بی گمان باعث اتحاد و رابطه‌ی نزدیک بین مردم و مسئولین خواهد بود.
فرمانده سپاه شادگان با اشاره به اینکه دفاع مقدس یکی از افتخارات و برگ زرین در کارنامه نظام جمهوری اسلامی است اظهار داشت: یاد و خاطره‌ی شهدای ۸ سال دفاع حق بر علیه باطل به جوانان ما روحیه و درس ایثارگری و جوانمردی می‌بخشد.

وی اضافه کرد: از نتایج ۸ سال جنگ تحمیلی درس عبرت شدن برای دشمنان و استعمارگرانی که در طول تاریخ به این کشور چشم طمع داشته و دارند.
خنافره دفاع مقدس را جنگ حق و باطل دانست و جنگ را دانشگاه دانست و تصریح کرد: امروز با استفاده از تجارب گذشته علاوه بر پیشرفت در تمام عرصه‌ها، در زمینه‌ی پیشرفت تکنولوژی، ساخت مهمات و ابزارهای نرم و سخت جنگی برخوردار هستیم.

فرمانده سپاه شادگان با اشاره به جلسات متعدد داخلی و شهرستانی اذعان کرد: جهت برگزاری هفته‌ی دفاع مقدس کمیته‌های متنوعی تشکیل گردید که در بدو امر ۱۰۰ برنامه اعلام گردید؛ لیکن امروز باهمت پایگاه، حوزه‌های بسیج و فرمانداری به ۱۷۸برنامه‌ی متنوع رسید.
وی ضمن اشاره به برنامه‌های فرهنگی، هنری، اردویی، رزمی، نظامی، عمرانی، برنامه‌های ویژه عنوان کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های ما در این هفته رژه باشکوه نیروهای مسلح در شهرستان خواهد بود.
خنافره اضافه کرد: ازجمله برنامه‌های این هفته، برگزاری یادواره‌ی شهدا، خاطره گویی در مدارس، پخش فیلم، شب شعر، محفل انس باقران، گردهمایی رزمندگان و نشست با معتمدان و سران عشایر خواهد بود.
سرهنگ حسین خنافره از بهره برداری خانه‌های عالم، ویژه‌ی استقرار روحانی‌های طرح هجرت نیز خبر داد و گفت: فعالیت سپاه در بخش عمران در این هفته کلنگ زنی سالن ورزشی دهستان جفال، دهستان حسینی و یک سالن در سطح شهر ویژه بانوان خواهد بود.
هم چنین از اعزام ۱۴۴۰ دانش آموز و مربی به مناطق جنگی در دو مرحله در تاریخ‌های ۱۲ و ۱۷ مهر ماه خبر داد.

گزارش صالح آلبوغبیش