به گزارش خوزپرس از اهواز، محمد تقی زاده پیش از ظهر امروز شنبه در پنجمین جلسه هفتگی بررسی مسائل مناطق آموزشی ویژه باغملک و سوسنگرد که با حضور استاندار خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه منطقه رستم آباد شهرستان باغملک فاقد فضای آموزشی است با تهیه زمین از سوی شهرستان یک باب مدرسه شش کلاسه در این منطقه احداث می شود.

وی افزود: همچنین، برای تجهیز خانه کنکور در سوسنگرد تجهیزات و مدرس و کتاب از سوی اداره کل آموزش و پرورش در اختیار شهرستان قرار می گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در مورد جلسات هفتگی بررسی چالش ها و مشکلات ۴۰ منطقه آموزشی در استان عنوان کرد: در پنج دیدار صورت گرفته با  استاندار،  تعداد ۱۰ شهرستان حضور یافتند که بخش زیادی از درخواست های آنان مورد قبول قرار گرفت و کار تعمیر و تجهیز مدارس در قالب پروژه مهر تا مهرماه و قبل از آغاز سال تحصیلی جدید به پایان می رسد.

تقی زاده در مورد تخصیص اعتبار برای تعمیر و تجهیز مدارس نیز توضیح داد: سه میلیارد ریال برای ساخت و تعمیر سرویس های بهداشتی و دیوارکشی مدارس، تهیه وسایل گرمایشی، سرمایشی، تجهیز آزمایشگاه ها و کارگاه های مدارس و تعداد ۳۰ دستگاه رایانه به هر کدام از شهرستان های باغملک و سوسنگرد تخصیص داده شد.

مهر