به گزارش خوزپرس، پرویز مظلومی پس از پایان نشست خبری خود در مقابل دوربین یکی از برنامه‌های تلویزیونی گفت: شروع خوبی داشتیم و خیلی زود به گل رسیدیم. در نیمه دوم نیز می‌دانستیم سپاهان به جلو می‌آید تا گل خورده را جبران کند برهمین اساس تغییراتی ایجاد کردیم و بازیکنان سرعتی را به میدان فرستادیم که خوشبختانه ضد حملات تیم جواب داد. اگر دقت می‌کردیم حتی می‌توانستیم بیش از سه گل به سپاهان بزنیم.

وی افزود: این شکست چیزی از ارزش‌های سپاهان کم نمی‌کند. فشار زیادی بر روی حسین فرکی وارد شده است. باید درنظر بگیریم که فرکی در سال‌های گذشته توانست سپاهان و فولاد را قهرمان لیگ برتر کند. هواداران سپاهان باید صبر و حوصله داشته باشند درست است که سپاهان شکست خورد اما باید به این تیم تبریک بگویم.

سرمربی استقلال تصریح کرد: شناخت خوبی از حریف داشتیم و توانستیم راه‌های ارتباطی بازیکنان این تیم را قطع کنیم و با یک برنامه ریزی خوب به سه امتیاز این مسابقه دست یابیم.

مظلومی درباره شرایط تیمش در آستانه دربی پایتخت گفت: با این برد روحیه خوبی به‌دست آوردیم. در این چند روز باقیمانده تا دربی تلاش می‌کنم تا بازیکنان برد امروز را فراموش کرده و فقط به فکر دربی باشند. این بازی تمام شد و با کسب سه امتیاز آن هم در اصفهان کار بزرگی را انجام دادیم.

منبع:تسنیم