به گزارش خوزپرس از اندیمشک، فریدون حسنوند روز گذشته در نشست شورای اداری اندیمشک با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار کرد: اگر امروز هفته‌ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است این امر به پاس خدمات شایسته شهیدان رجایی و باهنر است.

وی با بیان اینکه امروز مردم ما مشکلات عدیده دارند که بارها رهبر معظم انقلاب به آنها اشاره کرده اند بیان کرد: مشکلات اقتصادی و اشتغال اولویت اصلی هستند و در کنار آن مسائل فرهنگی نیز باید مورد توجه قرار گیرند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بر اساس گفته مقام معظم رهبری فلسفه وجودی مسئولان خدمت به مردم است و ارزش و میزان هر یک از ما در دوره مسئولیتی که عهده‌دار آن هستیم در خدمت به مردم و نظام اسلامی است.

وی افزود: نیاز امروز جامعه مدیریت جهادی با تفکر بسیجی به عنوان راهکار اصلی حل مشکلات است. تفکری که مشکلات را از پیشروی بردارد خرمشهر را آزاد کند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دشمن از طریق تحریم و ضربه به اقتصاد، برنامه نفوذ به اجتماع را دارد تا نقشه‌های خود را اجرایی کند به همین جهت، ما باید بیش از گذشته به دنبال توسعه توان و تولید داخلی باشیم تا موجبات پیشرفت کشور فراهم شود.

وی گفت: کسی مخالف سرمایه گذاری خارجی در کشور نیست اتفاقا از این فرصت برای تقویت و تحقق برنامه‌های اقتصادی استقبال می‌کنیم ولی همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، در صورت تکیه و اولویت بخشی به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و توان داخلی، پایه‌های اقتصاد کشور قوی‌تر شده و دیگر کشور از تحریم و مذاکره به دنبال سهم و مطالبه بهتر و بیشتر خواهد بود.

حسنوند بیان کرد: دشمن در سال‌های اخیر همه مراحل و برنامه‌های خود را آزمایش کرده و حال در عرصه اقتصاد به دنبال تحقق برنامه‌های خود است تا به نظام اسلامی آسیب بزند.

وی افزود: ما باید نسبت به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی متعهد باشیم و برای اجرای آن در یک محور و مسیر مشخص حرکت کنیم و از کوچک‌ترین روستاها تا شهرهای کشور را برای اجرای آن آماده کنیم.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی دیگر از محورهای تحقق و رونق اقتصاد مقاومتی، توجه به صنایع زود بازده و کوچک است که در صورت تحقق و توجه به آن در کنار صنایع بزرگ می‌توان رشد توان داخلی و فرصت‌های شغلی را در کشور فراهم و مشکلات کنونی را رفع کرد.

وی گفت: همه دستگاه‌ها و بخش‌های کشور برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی هماهنگ و همدل قدم بردارند تا با ایجاد شرایط اشتغال پایدار مهم‌ترین مطالبه و نیاز جوانان و خانواده‌ها که شغل مناسب است را رفع کنیم و از این طریق فرهنگ اجتماعی و امنیت عمومی کشور و جامعه را تقویت کنیم.