به گزارش خوزپرس به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، محمد تقی زاده با اشاره به برگزاری جشنواره تعلیم، رسانه، تربیت گفت: این جشنواره با هدف تجلیل از زحمتکشان عرصه اطلاع رسانی به ویژه در حوزه آموزشی برگزار می شود.
در پیام تبریک مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان آمده است: « هفده مردادماه روز گرامی داشت خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است، فرصتی است که از تلاش های ایثارگرانه اصحاب قلم تشکر و قدردانی شود. این روز شکوهمند را که روز بزرگداشت خبرنگار و حرمت گذاشتن به قلم است را به همه خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض نمایم. »
در ادامه این پیام آماده است : « خبرنگاران خوزستانی الحق که شایسته تقدیر و تجلیل ویژه ای هستند ،همانانکه در شرایط نامساعد جوی ، گرما و سرما ، گرد و غبار، سیل وشرجی و در تمام ساعات شبانه روز با کمترین امکانات و پایین ترین معیشت ، جان و وقت خود را ایثارگرانه در خدمت رشد و تعالی جامعه قرار می دهند و وظیفه اطلاع رسانی هنرمندانه مد نظر مقام معظم رهبری را به بهترین نحو ممکن به منصه ظهور می رسانند .بر خود فرض می دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات خبرنگاران، به ویژه خبرنگاران بخش فرهنگی رسانه ها که در انعکاس اخبار و دستاوردهای اداره کل آموزش و پرورش خوزستان ، مساعی فراوان داشتند، اعلام دارم و دست همه اصحاب قلم را در زیر این خیمه صفا و صداقت برای ادامه همکاری های رسانه ای به گرمی می فشارم. امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.»