به گزارش خوزپرس از اندیمشک، پیمان جهانگیری عصر جمعه در آیین تجلیل از خبرنگار اندیمشک در تالار خورشید در بخش مرکزی شهر اندیمشک، خبرنگاران را یک اصل از دموکراسی دانست و افزود: برخی خبرنگاری را یک اصل از بروکراسی می دانند اما من معتقدم که خبرنگاری یک اصل از اصول دموکراسی در جامعه هستند.

فرماندار اندیمشک با اشاره به خبرنگارانی که در چارچوب قانون و در راستای ارزش های متعالی نظام و انقلاب اسلامی همت می کنند بیان کرد: خبرنگارانی که در این  راستا قلم میزنن رسالتی مهم، انقلابی، اسلامی و وظیفه امانتداری خود عمل می نمایند.

وی با بیان اینکه خبرنگار با خبرساز دو مقوله جدا از هم بوده و رسالت خبرنگاران واقعی با کار حاشیه سازان متفاوت است، افرادی را که بدون دارا بودن مجوز قانونی و در نظر گرفتن قانون با هدف تخریب و منافع شخصی خبرسازی کرده و حاشیه سازی می کنند در زمره خبرنگاران نیستند افزود: حمایت از خبرنگاران واقعی یک وظیفه است و در این راستا از نقد منصفانه، پیشنهاد و راهکار سازنده استقبال می شود و همواره عرض نموده ام که درب اتاق من به روی خبرنگاران باز است.

جهانگیری بیان کرد: من نوکر شهروندان هستم و وظایفی را وزارت کشور برای من تایین نموده که مهمترین آن کمک نمودن به رفع مشکلات و کمی ها و کاستی هاست که در این زمینه با همکاری همه مسئولان و نماینده شهرستان اقدام به رفع مشکلات خواهیم نمود.
همچنین امام جمعه اندیمشک نیز با اشاره به تلاش رسانه ای دشمن اظهار داشت: دشمنان اسلام از ابزار رسانه به عنوان یک ظرفیت برای دستیابی به اهداف شوم خود استفاده می کنند.
حجت الاسلام نعمت اله خدامی با بیا ن اینکه نقد اصلاح گرانه همراه با راهکار و با نیت خیر خوب است بیان کرد: خبرنگاران باید هویت اسلامی و حماسه های ماندگار در دوران مختلف انقلاب را بیان کنند

وی اظافه کرد: در قرآن مجید در آیاتی بیان شده که سفر نمایید این نکته بیانگر اهمیت بیان موهبت های منطقه در جهان امروز است، خبرنگاران بستر مناسبی برای بیان مناطق شهری و معرفی مناطق گردشگری در جهت توسعه صنعت گردشگری در دست دارند و خبرنگاران با ذوق و هنرمند می توانند در مسیر جذب توریسم به صنعت گردشگری کمک نمایند.
وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی ظرفیت ها، ایجاد روحیه امید و نشاط واقعی در جامعه و بیان موضوع های فکری و انقلابی همراه با مبانی دینی باید مورد توجه رسانه ها و خبرنگاران باشد.
وی با بیان اینکه برخی از مقالات می تواند اساره یک کتاب و اثرگذار باشد اضافه کرد: حماسه ششم مهر و چهارم آذر برگ زرین در تارخ کارنامه انقلابی و اسلامی شهرستان ماست و می طلبد که با هنرمندی خاص خبرنگاری به بیان این حماسه ها بپردازند.
حجت الاسلام سید ولی الله مهدوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک هم با قدردانی از حمایت فرماندار اندیمشک گفت: در زمان نماینده قبلی توانستیم سی میلیون تومان برای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اعتبار جذب کنیم که با توجه به ریاست کمیسیون برای نماینده شهرستان و جایگاه و تجربه ادواری ایشان در مجلس شورای اسلامی این مبلغ چندین برابر شود.

عکاس میثم مرادی

خبرنگاران۲IMG_20160806_135449IMG_20160805_215524IMG_20160806_134147