به گزارش خوزپرس از اهواز، علی خدادادی سه شنبه در همایش همراز یاس عفاف و حجاب در سرسرای شهدای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد: ترویج فضیلت های اخلاقی از جمله عفاف و حجاب یکی یا مهمترین وظایف جامعه اسلامی است که می تواند زمینه ساز پویایی و تکامل جامعه اسلامی باشد.
وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده برای داشتن یک جامعه سالم و پویا می توانیم در مقابل هجمه فرهنگی مقابله کنیم.
خدادادی ادامه داد: جامعه پویا به ویژه جامعه جوان در معرض تغییرات فراوانی است که با عنوان آسیب های اجتماعی از آن یاد می شود که طلاق و اعتیاد ازمهمترین آسیب های محسوب می شوند.
وی اظهار کرد: همچنین فضای مجازی از تهدیدهای نوظهور است که افسار گیسخته جامعه ما را تهدید می کند.
وی گفت: فضای مجازی هر چند می تواند به عنوان یک فرصت باشد اما به دلیل نداشتن برنامه ریزی مناسب برای استفاده از آن به عنوان تهدید است و باعث هم افزایی آسیب های اجتماعی دیگر از جمله طلاق می شود.
خدادادی اضافه کرد: ما باید با برنامه ریزی مناسب و حفظ اصالت فرهنگی و دینی بتوانیم مصونیت لازم را برای مقابله با آسیب های اجتماعی از جمله فضای مجازی را فراهم کنیم.
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد: هم اکنون مدیریت افکار عمومی در جامعه تحت تاثیر فضای مجازی است و اگر ما توانایی لازم برای برنامه ریزی مناسب با نگاه آکادمیک و علمی نداشته باشیم مدیریت صحیح جامعه ممکن نیست.