به گزارش خوزپرس به نقل از مهر؛ عقیل اعتمادی دروازه‌بان ایرانی تیم آلمره سیتی هلند با عقد قراردادی به برزیلی‌های ایران پیوست، اعتمادی سابقه بازی در تیم ملی امید هلند و تیم‌های باشگاهی هیرنوین، امن، ویدنام و گرونینگن (هلند) و تراکتورسازی تبریز را در کارنامه دارد، او در رقابت های لیگ یک هلند به عنوان کاپیتان تیم آلمره سیتی توانست با این تیم به مرحله پلی‌آف صعود کند. اعتمادی فصل گذشته در مسابقات لیگ یک و جام حذفی هلند در ۴۲ مسابقه به میدان رفت. این دروازه‌بان از حیث مهار ضربات پنالتی در لیگ یک هلند با مهار ۱۰ پنالتی در فصل گذشته رکوردار مهار ضربات پنالتی شد. اعتمادی همچنین هشت کلین‌شیت (دروازه بسته) در فصل گذشته داشته است.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که به منظور برپایی یک اردوی ۱۲ روزه از پنجشنبه سوم تیرماه جاری راهی مازندران شد، طلایی پوشان در مرحله نخست این اردو چهار روز در ارتفاعات شهر سوادکوه به تمرین پرداختند و سپس راهی بابلسر شدند و تمرینات خود را در کنار سواحل این شهر ادامه دادند.

در جریان این تمرینات، تیم صنعت نفت آبادان در یک بازی تدارکاتی در مقابل تیم پیشرو چمازکتی مازندران با نتیجه سه بر صفر پیروز شد.

در فصل نقل و انتقالات تاکنون محمد شادکام (مهاجم)، محمد پورمحمد (هافبک)، حسین بغلانی (مدافع)، میلاد جهانی (هافبک)، امیر زلیکانی (مهاجم)، علی عبدالله زاده (مدافع) و مجتبی ممشلی (مدافع) قراردادهای فصل قبل خود را با تیم صنعت نفت تمدید کرده اند.

حنیف عمران زاده (مدافع)، حسن ساکی (هافبک ـ مدافع) و حکیم نصاری (هافبک مهاجم) و مصطفی احمدی (هافبک) از جمله خریدهای تیم طلایی پوشان در بازار نقل و انتقالات به شمار می روند.

رقابت‌های لیگ برتر شانزدهم با اعلام قبلی سازمان لیگ برتر فوتبال ایران از روز دوشنبه چهارم مرداد ماه و با حضور۱۶ تیم تیم‌های صنعت نفت آبادان، استقلال خوزستان، پرسپولیس تهران، استقلال تهران، تراکتورسازی تبریز، نفت تهران، ذوب‌آهن اصفهان، صبای قم، سایپای البرز، گسترش فولاد تبریز، پدیده مشهد، سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان، سیاه‌جامگان مشهد، پیکان تهران، و ماشین‌سازی تبریز آغاز می شود.

تیم‌های حاضر در این مسابقات از ۲۴ خردادماه تا ۱۵ شهریورماه امسال فرصت دارند تا نسبت به جذب بازیکنان مورد نظر خود اقدام کنند.