به گزارش خوزپرس یه نقل از رهیاب، در حالی که چند روزی از برکناری محمودرضا شیرازی شهردار آبادان نمی گذرد خبرهای رسیده از شورای شهر دزفول حاکی از استیضاح شهردار این شهرستان است.
رئیس شورای شهر دزفول با اشاره به طرح شش سوال اعضای این شورا از شهردار گفت:به دلیل قانع نشدن یک سوم اعضای شورای شهر دزفول از پاسخ های شهردار جلسه استیضاح شهردار دزفول هفته آینده به صورت علنی برگزار می شود.
نارضایتی اعضای شورای شهر دزفول نسبت به عملکرد کرمی به بیش ترین میزان خود در سال های فعالیت وی در شهرداری دزفول رسیده است مساله ای که حتی برکناری وی توسط شورای شهر را نیز قوت می بخشد.
در همین حال به نظر می رسد کلانشهر اهواز نیز مسیر آبادان و دزفول را طی می کند چرا که در هفته های اخیر شاهد نقدهای بی پرواتری از طرف اعضای شورای شهر نسبت به شهردار اهواز بوده ایم به گونه ای که قربانعلی سعادت نیا رئیس سابق شورای شهر اهواز می گوید:آقای شهردار اگر به هر دلیلی نتوانستید مطالبات مردم را انجام دهید، از شهرداری اهواز کنار بروید و اجازه دهید شورای چهارم در مدت باقی مانده با فرد دیگری این مطالبات را پیگیری کند.
وی ادامه می دهد: چرا باید مانند شهردار آبادان، کار به استیضاح و تقابل برسد، شما یکی از نیروهای بومی استان هستید، چرا باید کار به جایی برسد که ما به نقاط ضعف شما و شما به نقاط ضعف برخی اعضای شورا که  از شما امتیازی گرفته اند بپردازیم ،دلسوزانه از شهردار می خواهم کنار برود تا وقت شورا صرف استیضاح ایشان تلف نشود.
این اظهارات عضو شورای شهر اهواز می تواند علامت رسیدن دومینوی برکناری شهرداران خوزستان به اهواز باشد اتفاقی که حالا بیش از گذشته باور پذیر است.
جالب اینجاست که شیرازی و کرمی شرایطی تقریبا مشابه سیدخلف از جهت زمان نشست بر کرسی شهرداری و حمایت اعضای شورای شهر طی سال های فعالیت خود داشته اند و از طرفی نقدهای وارده به آن ها نیز تقریبا مشابه است با این تفاوت که عملکرد شهردار اهواز نارضایتی های بیشتری را در پی داشته است.
پی نوشت:
*چیزی مثل انتخابات مجلس برای شورای شهر و شهرداری اهواز قابل پیش بینی است مردم از تغییرات استقبال می کنند!