به گزارش خبرنگار خوزپرس در شادگان؛ نعمت اله آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان، درجلسه کارگروه فرهنگی شهرستان بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوه‌تر برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس تأکید کرد و گفت: فرمان تاریخی امام راحل بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران در سال ۵۸ مبنی بر اعلام همبستگی و حمایت از حقوق مردم فلسطین و نام‌گذاری جمعه آخر ماه رمضان بنام روز جهانی قدس نه تنها فراموش شدنی نیست بلکه هرسال باشکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود.
معاون فرماندار شادگان: از روز قدس به‌عنوان روز مقابله مستضعفین با مستکبرین و تقابل حق علیه باطل یاد کرد و افزود: در این روز ارزش‌ها و فرهنگ اسلامی احیاء و متبلور می‌شود.
آلبوغبیش تصریح کرد: مردم شادگان در روز جمعه آخر ماه رمضان (۱۱/۴/۹۵) همگام با تمام مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس که بعد از نماز جمعه از محل مسجد امیر (ع) به‌طرف میدان امام خمینی (ره) انجام خواهد شد شرکت نموده و ضمن لبیک گفتن به فرمان تاریخی بنیان گذار جمهوری اسلامی و اعلام حمایت از تمام مستضعفین جهان، انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز خواهند کرد.
وی ضمن تأکید بر حضور آحاد مردم در این راهپیمایی اظهار داشت راهپیمایی روز قدس امسال شهرستان شادگان در شهرهای شادگان و دارخوین برگزار می‌شود.
آلبوغبیش یادآور شد: با توجه به گرمای هوا و به‌منظور رعایت حال روزه داران، قطعنامه راهپیمایی در محل مسجد امیر (ع) قرائت خواهد شد.
معاون فرماندار شادگان خاطرنشان ساخت: علاوه بر راهپیمایی در روز قدس، اعضای شوراهای اسلامی، دهیاران، بخشداران، شهرداران و سایر اعضای کارگروه فرهنگی شهرستان برنامه‌های متنوعی از قبیل اجرای مسابقات فرهنگی، نصب بنر، ارسال پیامک اطلاع رسانی و درج شعار جهانی قدس در سربرگ مکاتبات اداری جهت اجرا به مناسبت این روز جهانی در نظر گرفته‌اند و قطعاً با حضور فعال و مؤثر در این مراسم، جبهه‌های مقاومت مسلمانان تقویت و یأس و ناامیدی دشمنان به‌ویژه اسرائیل مضاعف خواهد شد.