جلسه ساماندهی آرد و نان شهرستان با حضور بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان، مجید ناصری نژاد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، حسین پور مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان، مسئولین ادارات و دستگاه‌ها، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی، خنافره و دارخوین به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات آرد و نان شهرستان و چگونگی توزیع آرد و نان  در محل سالن ابن سکیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

فرماندار شادگان در این جلسه  بر ضرورت افزایش سهمیه آرد شهرستان تاکید و اظهار داشت: در شهرستان شادگان از جمعیت ۱۶۰ هزار نفری، ۱۰۰ هزار نفر در روستاها زندگی می‌کنند و در روستاها نان قسمت بیشتری از سبد غذایی نسبت به شهرنشینی دارد.

بهروز فرج اللهی افزود: با توجه به نیازهای این منطقه از مدیرکل غله استان خوزستان خواستاریم که سهمیه سالانه آرد این شهرستان را افزایش دهد.

فرماندار شادگان با اشاره به فعال بودن بندر شادگان و حضور تجار در شهرستان و همچنین مراجعه شناورهای مختلف به این بندر خاطرنشان کرد: درصد جمیعت شناور در شهرستان افزایش پیدا کرده و می‌بایست سهمیه شناور علاوه بر جمعیت شهرستان با لحاظ درصد جمعیتی افزایش داشته باشد.

فرج‌اللهی در پایان گفت: برای ارائه نان با کیفیت مطلوب به شهروندان باید نظارت و کنترل بیشتری بر کارخانه‌های آرد صورت گیرد.