به گزارش خوزپرس از اهواز؛ عادل نوروزیان مسئول بسیج رسانه خوزستان در گفتگو با خبرنگاران گفت: یکی از اقدامات شایسته ای که سپاه و بسیج مدتها که در حال انجام آن در سطح کشور است طرح های محرومیت زدایی در قالب اردوهای جهادی می باشد.

وی افزود: این فعالیت های خالصانه بسیجیان علاوه بر آنکه روند محرومیت زدایی در سطح  کشور را تسریع می بخشد باعث دلگرمی و اطمینان خاطر مردم مناطق کمتر توسعه یافته و محروم می شود.

مسئول بسیج رسانه خوزستان عنوان کرد: بسیج رسانه خوزستان نیز در راستای رسالت خود با اعزام اکیپ های خبری به این مناطق و تهیه گزارش از فعالیت های جهادی و محرومیت زدایی در صدد است تا از این طریق نشان دهد که بسیجیان و فرزندان انقلاب اسلامی با تأسی از فرمایشان مقام معظم رهبری با دغدغه مردم نیازمند شب را به روز می رسانند و از هیچ کوششی در جهت تسریع روند خدمت رسانی به مناطق محروم دریغ نمی نمایند.

نوروزیان در پایان تاکید کرد: علاوه بر پوشش فعالیت های محرومیت زدایی در بسیج سازندگی، این سازمان در راستای کمک به تحقق و ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی در نظر دارد که نمونه های موفق در این عرصه را نیز که در سطح استان اجرا شده اند، به عموم مردم معرفی نماید.

گفتنی است این تصاویر مربوط به مناطق محروم روستاهای هویزه و کارون می باشد.