عادل نوروزیان مسئول بسیج رسانه خوزستان در گفتگو با خوزپرس اظهار داشت: دوره خبرنگاری جوان انقلاب با توجه به رسالت سازمان بسیج رسانه در فراهم سازی بسترهای لازم برای برگزاری دوره‌های آموزشی برای اقشار مختلف مردم و اصحاب رسانه استان در ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه و با حضور مدرسین مجرب استان برگزار و با استقبال خوب علاقه‌مندان مواجه شد.

وی افزود: در دنیای کنونی رسانه‌ها هم به عنوان حلقه واسط میان مردم و مسئولان در جهت پوشش و انعکاس مشکلات و معضلات جامعه و در سطحی کلان‌تر به عنوان ابزار دیپلماسی عمومی و گاهاً جنگ رسانه‌ای کشورها عمل می‌کنند.

مسئول بسیج رسانه خوزستان عنوان کرد: شاید بتوان گفت که امروزه یکی از پارامترهای قدرت کشورها وجود رسانه‌های قدرتمند است که می‌توانند مفاهیم مورد نظر دولت‌های متبوع خود را تا دور افتاده‌ترین نقاط جهان ارسال و مردم را تحت تأثیر قرار دهند. توجه به این نکات به خوبی اهمیت پرداختن به بحث رسانه و آموزش‌های مناسب در این حوزه را نمایان می‌کند.

نوروزیان در پایان با اشاره به اینکه سازمان بسیج رسانه خوزستان به دنبال ایجاد نهضت تربیت خبرنگار انقلابی و متعهد در استان است، عنوان کرد: علاقه‌مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه‌های متنوع این سازمان می‌توانند در ساعات اداری با روابط عمومی سازمان به شماره ۳۲۹۳۱۹۰۹ تماس حاصل کنند.