به گزارش خوزپرس به نقل از اندیمشک نیوز؛ حجت السلام والمسلمین  فضل اله باقری در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه : مدتی است بعضی از اعضاء شورای اسلامی شهر به دنبال تعویض شهردار هستند حال فارغ از اینکه عملکرد شهردار فعلی مثبت بوده یا خیر ؟ این سوال به ذهن می رسد که با این کار مشکلات شهرداری حل و فصل خواهد شد و یا اینکه مشکلی بر مشکلات شهر و شهرداری افزوده خواهد شد.
امروز شهرداری اندیمشک با مشکل جدی مالی مواجه است که باید دغدغه ی اصلی نمایندگان مردم در شورای اسلامی رسیدگی و ارائه ی راهکارهایی برای حل این مشکل باشد این در حالی است که بعضی از اعضاء شورا فارغ از اینکه دغدغه ای برای حل این مشکل داشته باشند به بهانه های مختلف به دنبال برکناری شهردار هستند و تجربه نشان داده تعویض شهردار و سپردن شهرداری به سرپرست ، شهرداری را با مشکلات بیشتری مواجه خواهد نمود.
وی در ادامه گفت: به وضوح همگان می دانیم انتخاب شهردار در سال پایانی دوره ی تصدی شورا در حالی که دوره ی مسئولیت شورا در سراشیبی افتاده اصلا به صلاح شهر و شهرداری نبوده ، چنانکه  شورای چهارم ، شهرداری را که شورای سوم در سال پایانی تصدی خود انتخاب نموده بود و تازه داشت بر کار شهرداری سوار می شد بدون هیچ بررسی و دادن فرصتی کنار زد که شاید این کار یکی از بزرگترین اشتباهات این شورا بود که لیدر همین جریانی که امروز به دنبال برکناری شهردار کنونی است باعث و بانی برکناری آن شهرداربود زیرا به دنبال آوردن شهردار دلخواه خود بود و هیچ توجهی به شهرداری و عملکرد شهردار نداشت.
این عضو شهر ادامه داد: این در حالی است که هیچ شهردار کاردان و با تجربه ای چنین ریسکی را نمی پذیرد که در چنین زمانی که فرصت آنچنانی برای کار ندارد شهردار ، شهرداری بیمار اندیمشک شود.
لازم به ذکر است در صورتی امکان خروج شهرداری از این بحران متصور است که همه ی مسئولین بویژه نماینده ی محترم حمایت جدی از شهردار داشته باشند این در حالی است که یکی از دلایل اصلی برای برکناری شهردار فعلی هماهنگی و تعامل وی با نماینده است و قرار بر این است شهرداری انتخاب شود که در تقابل با نماینده باشد که این امر قطعا شهر و شهرداری را با مشکل جدی مواجه خواهد نمود.
با این اوصاف بنده به عنوان فردی که به دور از انگیزه های شخصی و صرفا جهت خروج شهرداری از بحران این قضیه را بررسی نموده بهترین و منطقی ترین راه برای برون رفت از این بحران را دادن فرصت دوباره به شهردار کنونی البته با تذکر جدی و نظارت دقیق و بیش از پیش بر عملکرد وی و اتحاد و همدلی و تعامل همه ی مسئولین و حمایت جدی و همه جانبه از مجموعه ی شهرداری می دانم.

حجت السلام والمسلمین باقری در پایان کفت: لذا بنده خاضعانه و خاشعانه از همه ی مسئولین بویژه نماینده ی محترم مردم در مجلس شورای اسلامی ، مجموعه ی فرمانداری ، اعضاء محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم درخواست دارم که به خاطر مردم شهر یکهزار شهید اندیمشک و پرسنل خدوم شهرداری که با وجود ارائه ی بیشترین خدمات به مردم با مشکل جدی مالی مواجه هستند به دور از حواشی با تعامل ، اتحاد و همدلی و تلاش همه جانبه نسبت به حل مشکلات شهرداری اهتمام بورزند و به قطع و یقین بدانند در سایه ی پشتکار و تعامل و همدلی به زودی شاهد روزهای خوبی برای شهر  و شهرداری خواهیم بود.