به گزارش خوزپرس، حجت‌الاسلام لطف‌الله سپهر در گفت‌وگویی اختصاصی با سفیر شوشتر درباره عزل و نصب‌ها در استان خوزستان و شایعات درج شده در یک رسانهغیر رسمی در شهرستان شوشتر، اظهار داشت: عزل و نصب روسای کتابخانه‌ها در استان خوزستان سیاسی نیست که جریانات سیاسی آنها را دنبال کند و این نهاد یک نهاد  خدماتی است.

وی افزود: مدیر نهاد کتابخانه‌ها باید یک فرد متخصص و علاقه‌مند باشد و اداره شوشتر یک اداره موفق با رزومه مطلوب است.

مدیر کل امور کتابخانه‌های عمومی خوزستان بیان کرد: خانم نیک فرد از همکاران بسیار علاقه‌مند و پرتلاش و موفق ما در ریاست شهرستان‌هایخوزستان هستند و مجموعه استان از عملکرد خانم نیک فرد راضی هستند.

وی تصریح کرد: تنها شهرستان در استان خوزستان که ۴ پروژه عمرانی در حال ساخت و ساز دارد و با پیگیری‌های رئیس نهاد کتابخانه‌هایشهرستان شوشتر و حمایت‌های فرماندار سابق و نماینده سابق از اعتبار ماده ۱۸۰ برای توسعه کتابخانه‌ها اختصاص داده‌اند بیشترین پروژه‌ات عمرانی در شهرستان شوشتر است.

حجت‌الاسلام لطف‌الله سپهر با پیگیر بودن خانم نیک فرد اشاره کرد و گفت: با پیگیری خانم نیک فرد موسسه قلم چی کشور هزینه  ساخت دو پروژه کتابخانه  در گوریه و شهرک اندیشه شوشتر را قبول کرده که این نشان از پیگیر بودن مدیر موفق است.

وی افزود: طبق بررسی کارشناسان کشوری کتابخانه‌های شهری و روستایی شهرستان شوشتر جزء ارزیابی‌های مطلوب کشوری هستند که این نشان از مدیریت این مجموعه است.

مدیر کل امور کتابخانه‌های عمومی خوزستان به تکذیب کردن شایعات یک رسانه غیر رسمی اشاره کرد و گفت: من از خانم نیک فرد راضی هستم وایشان در تصدی ریاست نهاد کتابخانه‌های شهرستان شوشتر به صورت جدی ادامه خواهند داد و خبر درج شده در یک رسانه غیر رسمی صحت ندارد.

وی در ادامه عنوان کرد: عزل و نصب روسای کتابخانه‌ها در استان خوزستان سیاسی نیست که جریانات سیاسی آنها را دنبال کند.

مدیر کل نهاد کتابخانه‌های استان خوزستان از رسالت رسانه‌هایی که جهت شفاف سازی اذعان عمومی گام‌های مؤثری بر می‌دارند تشکر و از بازدیدکنندگان رسانه رسمی پایگاه تحلیلی خبری سفیر شوشتر که امر اطلاع رسانی به صورت شفاف عمل می‌کنند تقدیر و تشکر ویژه کردند.