مهدی قلی کیانی عصر دوشنبه در گفتگو با خوزپرس عنوان کرد: من از روز اول در انتخاب جناب پاپی به عنوان شهردار هر چند رأی به انتخابش ندادم، اما تا مدت زیادی از ایشان حمایت کامل کردم و هرگز انتقادات را رسانه‌ای نکردم.

عضو شورای شهر اندیمشک گفت: یکی از مشکلات اساسی شهرداری را عدم ثبات مدیریتی و تعویض زود هنگام شهرداران میدانم اما هرچه جلوتر می‌رفتیم اوضاع شهرداری بدتر می‌شد. حرف‌های بسیاری در خصوص تبانی‌ها و تخلفات در شهرداری آشکارتر می‌شد تا جایی که به عنوان نماینده مردم برحسب وظیفه سکوت و بی تفاوتی را در مقابل این رویه‌ی نادرست بیش از این جایز نمی‌دانستیم. چراکه ما باید در محضر خداوند و مردمی که به ما اعتماد کرده‌اند پاسخگو باشیم.
وی عنوان کرد: ما بارها و بارها شفاهاً و کتباً به آقای شهردار تذکر داده‌ایم بعد طرح سؤال کردیم.

قلی کیانی با بیان اینکه برخی تخلفات در شهرداری‌ها به دلیلی ضعف قانونی اجتناب ناپذیر است و آنچه که امروز پیرامون آقای پاپی هست خیلی متفاوت است عنوان کرد: ما طرح سؤال کردیم چون شدیدها و اتفاقات شهرداری برایمان شبهه ایجاد کرده بود، به عنوان مثال همکارم آقای کرامت میری نماینده شورا در کمیسیون معاملات شهرداری یکی از گزارشاتشان این بود که در مناقصه‌ها و مزایده‌ها تنها چند نفر خاص شرکت می‌کنند. این تبعیض و زد و بندها اجحاف در حق بسیاری از فرزندان این شهر است که حق دارند در مناقصه‌ها از فرصت برابر برخوردار باشند.
قلی کیانی گفت: ابهامات بسیار زیادی در شهرداری وجود دارد که باعث شده ما بنا بر وظیفه‌ی قانونی، شرعی و عرفی خود از حق قانونی استفاده کرده و برای روشن شدن ابهامات از شهردار طرح سؤال نموده و پاسخ قانع کننده، مستند و مستدل بخواهیم.
اما متأسفانه وقتی دیدیم شهردار بجای ارائه اسناد و مدارک درخواستی ما کلی گویی می‌کند و به دیگران ربط می‌دهد و از روش منسوخ انگ زدن و شانه خالی کردن استفاده می‌کند و بی برنامگی تا اینجا آمده که برای فردا هم برنامه‌ای ندارد شنیده‌ها را بر واقعیت تلخ منطبق دیدیم و طرح استیضاح را تقدیم ریاست شورا نمودیم.

وی تصریح کرد: جای سؤال و تعجب دارد که چه اتفاقی برای برخی از همکاران خوبم در شورای شهر افتاده است که شهردار در صحن علنی شورا در حضور اعضای شورا و اصحاب رسانه اعلام می‌کند که تخلف بنده تخفیف و تقسیط عوارضات ملک شخصی‌ام بوده و با افتخار پای آن ایستاده‌ام و در مقابل آن اعضا یا سکوت می‌کنند و یا در مقام دفاع از شهردار معترف به تخلف بر می‌آیند!!!!

دلیل اینکه عضو شورا در جلسه‌ای که بناست شهردار به سؤالات اعضای شورا پاسخ مستند بدهد از ارائه مستندات توسط شهردار جلوگیری می‌کند چیست؟؟؟
وی عنوان کرد: بنا بر وظیفه خود از شهردار طرح سوال کردیم و طرح استیضاح ارائه داده‌ایم و تمامی مسائل را همان‌گونه که از ابتدا وعده داده شده که صدای مردم باشیم با صدای بلند اعلام می‌کنیم تا مردم که ولی نعمتان ما هستند در جریان تمامی امور قرار بگیرند.
امیدوارم که همکارانمان در شورا نیز عادلانه قضاوت نموده و منصفانه رأی دهند. مبادا نظر شخصی و تنش‌ها سبب گردد قضاوتی نادرست داشته باشیم که عواقب آن دامان مردم و شهرداری را بگیرد.
مردم هم از برخی نمایندگانشان در شورا بپرسند چرا اجازه نمی‌دهند شهردار اسناد لازم را به اعضای سؤال کننده تحویل بدهند؟؟

چه رازی پشت این پنهان کاری‌ها و غوغا سالاری ها نهفته است؟؟؟؟؟؟

آیا اتهاماتی که شهردار به اعضای سؤال کننده شورا میزند طراحی شده نیستند؟ اگر اعضای شورا ضعفی در این حوزه‌ها داشتند چرا طرح سؤال کرده‌اند؟ قطعاً کسی دنبال نقطه ضعف خودش نمی‌رود…..
به گزارش خبرنگار خوزپرس از اندیمشک؛ محمدرضا پاپی سومین شخصی است که بر کرسی شهرداری اندیمشک تکیه زده و این در حالی است که قرعه شهرداری پیش از این به نام شریفی افتاده بود و آقای شریفی ۷ ماه در سمت شهرداری دوام آورد و سپس آقای شکیبا ۳ ماه به عنوان سرپرست شهرداری حضور داشتند و بعد محمدرضا پاپی سومین فردی بود که بر کرسی شهردار اندیمشک در زمان شورای شهر کنونی تکیه زد.

انتخاب اعضا شورای شهر را چندان نباید درست و از روی حساب و کتاب دانست چرا که پلمپ کردن اداره پست، بانک ملی ایران شعبه راه آهن اندیمشک و تعاونی مصرف کارکنان راه آهن اندیمشک شاهکار خبری در کارنامه دوستان است.

این عزیزان و انتخاب شاهکارشان کار را به جایی رساند که در برخی از رسانه‌ها نسبت به پلمپ شدن ادارات و دوایر دولتی هشدار داده می‌شد و این مطلب نقل محفل شهروندان اندیمشکی بود.

با تمام فراز و فرودها انتصاب یا انتخاب محمدرضا پاپی آبی روی آتش شد و دیگر خبری از اتفاقات عجیب و غریب نشد اما شهرداری اندیمشک باز هم این روزها بر سر زبان‌ها افتاده و باید منتظر ماند و دید آیا پاپی هم با کرسی شهرداری خداحافظی خواهد کرد؟