به گزارش خوزپرس به نقل از روابط عمومی فرمانداری، دکتر قمر فرماندار شهرستان بندر ماهشهر با اشاره به پتانسیل های فراوان شهرستان اظهار داشت: شهرستان بندر ماهشهر دارای ظرفیتهای بالایی بوده و با همدلی اعضای شوراها و شهرداران بندر ماهشهر، بندر امام خمینی (ره) و شهر چمران و صرف فعل خواستن می توان قله های ترقی رو به راحتی پیمود.

 

 

در ادامه دکتر قمر  افزود: وقتی ما، از پس انقلاب، جنگ تحمیلی و تحریم ها بر آمدیم می توان با روحیه خود باوری و اعتماد سازی و بهره گیری از نیروهای جوان و خلاق از پس این پروژه ها بر بیا ییم .

 

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر یکی از موفقیتهای طرحهای بزرگ را نظارت مستمر دانسته و بیان نمود: می بایست بر ساخت و ساز پروژه ها نظارت داشته و از نزدیک در جریان روند کار آنان قرار بگیریم.

 

 

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر با اشاره به بهره مندی از جوانان در سطح مدیریت کشور آنرا یکی از نقاط قوت دولت یازدهم دانسته و خاطر نشان کرد: استفاده از نیرو و فکر جوان و اعتماد به آنان در کنار مدیران با تجربه باعث شکوفایی و رشد جامعه خواهد شد.

 

قمر  در ادامه گفت : خوشبختانه در دولت تدبیر و امید دقت زیادی به جوان سازی سیستم مدیریت کشور شده و در کنار فرمانداران و مسئولان عالی استانی و کشوری جوانانی را قرار داده اند که این امر  باعث انتقال تجربه و استفاده از فکر جوان در تصمیم گیری های کلان شده است.