عاشور قنواتی پیش از ظهر شنبه به خبرنگار خوزپرس در هندیجان گفت: چهارمین دوره انتخابات مجمع شورای داوطلبان اجرایی و بازرسی جمعیت هلال احمر هندیجان برگزار شد.

وی عنوان داشت: تعداد داوطلبان ثبت شده در سامانه برای رأی دادن از داوطلبان جمعیت هلال احمر هندیجان ۲۰۱ نفر و کاندیدهای اجرایی ۷ نفر و کاندیدهای بازرسی ۳ نفر بودند.

وی افزود: پس از رأی گیری در سالن اجتماعات از مجموع ۷ نفر کاندید داوطلب اجرایی ۴ نفر تأیید و از مجموع ۳ کاندید داوطلب بازرسی ۱ نفر برای بازرسی با رای اعضا و داوطلبین انتخاب شد.

مدیر هلال احمر هندیجان افزود: این انتخابات هر ۴ سال یک‌بار است با هدف کمک در مشارکت به نیازمندان، بیماران و تصمیم گیری در امورات مهم این جمعیت هلال احمر برگزار می شود.

قنواتی گفت: این انتخابات با حضور نماینده فرمانداری و نماینده مدیرکل جمعیت هلال احمر استان خوزستان پایان و شمارش آرا انجام شد.

همچنین علی قلاوند مدیر جمعیت هلال احمر اندیمشک نیز در گفتگو با خبرنگار خوزپرس از برگزاری انتخابات مجمع هلال احمر اندیمشک و بازرسی در روز گذشته خبرداد.

وی تصریح کرد: نتایج چهارمین دوره انتخابات مجمع و بازرسی در جمعیت هلال احمر اندیمشک به شرح زیر است:

۱- کاوه یعقوبی با کسب ۱۱۸ رای

۲- مهدی قلی کیانی ۷۸ رای

۳- الهام قیطاسی ۷۵ رای اسد

۴-خاوری ۶۸ رای

و خانم فاطمه قیطاسی با ۱۰۵ رای به عنوان تک نامزد بازرسی انتخاب شدند.

قلاوند افزود: مجموع کل آرای ۱۴۵ رای بوده که نفرات یاد شده برای مدت زمان چهار سال به عنوان بازوی پر توان جمعیت هلال احمر اندیمشک در پیگیری اهداف و آرمانهای جمعیت هلال احمر به مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان یاری خواهند رساند.