به گزارش خوزپرس از اندیمشک؛ در راستای شیوه نامه انتخاب و معرفی معلمان نمونه و تجلیل از آنها در هفته بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت یاد و خاطره‌ی معلم شهید مرتضی مطهری معلمان و مدیران نمونه آموزش و پرورش الوار در مقاطع و گروه‌های مختلف تحصیلی و بر اساس ملاک‌ها و شاخص‌های مدون انتخاب و معرفی شدند.
مراد شاهوندند معلم فداکار این منطقه نیز قبلاً با تأیید شورای آموزش و پرورش الوار به عنوان معلم نمونه استانی معرفی که در نهایت با تصمیم ستاد بزرگداشت مقام معلم اداره کل آموزش و پرورش استان به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب و معرفی شده بود در این مراسم نیز حضور داشتند.

مراسم تجلیل از معلمان نمونه با حضور مدیران، معاونین، دبیران مدارس و کارکنان اداری در منطقه سیاحتی منگره بر گزار گردید.

در این مراسم احمد زاده رییس اداره‌ی آموزش و پرورش منطقه الوار در سخنانی تجلیل از مقام معلم را در واقع تجلیل از مقام و منزلت علم و دانش دانستند و خواستار توجه بیشتر نهاد خانواده ها به مشارکت و همکاری با نهاد مدرسه شدند و در ادامه نیز هدایا و لوح تقدیر منطقه ای و استانی معلمان نمونه به آنان اعطا گردید.

به گزارش خبرنگار خوزپرس در اندیمشک؛ بخش الوار مرکزی یکی از بخش های شهرستان اندیمشک است و منطقه الوار یکی از ۴۱ منطقه آموزش و پرورش استان خوزستان است و نقطه ورودی استان خوزستان از سمت شمال و دارای بیش از یکصد واحد آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی می‌باشد.