حجت السلام شمیل پور  صبح شنبه در گفتگو با خبرنگار خوزپرس در هندیجان، ضمن انتقاد شدید از برکناری مقتدایی اظهار داشت: جابجایی‌هایی که در استان خوزستان صورت گرفته باعث شده است که استاندار خوزستان عزل شود.

امام جمعه هندیجان در خصوص جابجایی فرماندار هندیجان افزود: انتصاب سید مهران رفیعی به‌عنوان فرماندار جدید هندیجان را تبریک میگویم و از زحمات احمد جعفری نسب فرماندار سابق تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی عنوان داشت: یکی از عملکردهای خوب عبدالحسن مقتدایی استاندار سابق مقابله با انتقال آب کارون بود، که استان احتیاج مبرم به آب‌ دارد.

امام جمعه هندیجان تصریح کرد: برخی از افراد دنبال منافع خود هستند و در این میان مقابله با لابی‌های ایران‌خودرو و سایپا یکی دیگر از کارهای ارزشمند استاندار پرتوان خوزستان بود.

شمیل پور در ادامه گفت: مقتدایی در ایجاد بازارچه‌های مرزی و اشتغال‌زایی و رسیدگی به مردم عملکرد خوبی داشته است، اینجا می‌شود تردید کرد که آیا بازنشستگی یا استعفا و یا عزل مقتدایی صورت گرفته است؟ اما هیچ‌چیزی جز عزل و برکناری استاندار خوزستان نبوده است و از این موضوع ناراحت هستیم ما برای استانداری خوزستان کسی را می‌خواهیم که حامی حقوق مردم خوزستان باشد.

وی در خاتمه تأییدیه حوزه انتخابی ماهشهر، هندیجان و امیدیه را به علی گلمرادی نماینده منتخب مردم تبریک گفت: و از زحمات حبیب آقاجری تشکر نمود و خواستار پیگیری کارهای انجام‌شده توسط علی گلمرادی شد.