دیدار تیمهای فوتبال استقلال خوزستان وذوب آهن اصفهان ازهفته پایانی لیگ برتر از ساعت ۱۸ روز جمعه در ورزشگاه غدیراهواز شروع خواهد شد.
به گزارش خوزپرس عبدالله ویسی بعداز ظهر پنجشنبه درنشست خبری قبل از بازی اظهار داشت : این دیدار ازدید ما یک بازی مهم برای ما و علاقمندان فوتبال است که در پرتو حضور آنان در ورزشگاه تلاش خواهیم کرد تا قهرمان شویم .
وی با اشاره به همزمانی بازی تیم پرسپولیس با راه آهن در تهران اظهار داشت : اگرچه نگاهی هم به بازی تهران داریم ولی همه توجهمان به بازی خودمان در مقابل ذوب آهن است تا بتوانیم با نتیجه مطلوب برنده زمین بازی باشیم.
ویسی با بیان اینکه تماسهای زیادی با وی و مسئولان باشگاه برای حمایت ازتیم استقلال خوزستان گرفته شده است گفت : حساسیت این بازی زیاد است و هواداران و فوتبال دوستان خوزستان آمادگی خود را برای حمایت از ما در این بازی به خوبی اعلام کرده اند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود : به همین منظور ما تمام تمرکز خودرا به این بازی معطوف کرده ایم به طوری که تا پایان مسابقه از تلاش و کوشش خود دریغ نخواهیم کرد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت : امیدوارم بتوانیم قهرمان جام پانزدهم بشویم و مردم استان را شاد روانه خانه کنیم.
در حال حاضر استقلال خوزستان با ۵۴ امتیاز و هم امتیاز با پرسپولیس تهران تنها به لحاظ تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار دارد.
از آنجاکه تیم ذوب آهن ساعت ۲۰ به اهواز می آید لذا یحیی گل محمدی سرمربی تیم ذوب آهن نتوانست دراین نشست خبری که ساعت ۱۶:۴۵دقیقه برگزار شد شرکت کند.