همایون یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار خوزپرس در اهواز، اظهار داشت: آب کارون متعلق به مردم خوزستان بوده و اولویت اصلی ما در این زمینه تأمین آب آشامیدنی و آب کشاورزی در خوزستان است.

وی افزود: با توجه به اینکه ما در پایین دست قرار داریم و مردم از نظر تأمین آب آشامیدنی و آب کشاورزی دچار مشکل هستند پس انتقال آب کارون موضوع جدی نمایندگان خوزستان است.

منتخب مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیاز مردم خوزستان به آب کارون بیان کرد کرد: نیاز مردم خوزستان به آب کارون بسیار جدی‌تر از آن است که بخواهیم موضوع انتقال آب کارون را مطرح کنیم و آب کارون متعلق به مردم خوزستان است.

یوسفی به مشکلات خوزستان اشاره کرد و تصریح کرد:  خوزستان دارای مشکلات زیادی است اولویت‌هایی که می‌شود در خوزستان نام برد بحث اشتغال، آلودگی‌های محیط زیستی از جمله گردوغبار و موضوع نجات کارون است.

منتخب مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شایعات حضور دکتر عارف در انتخابات مجلس دهم در خوزستان با هدف انتقال آب کارون بوده است، بیان کرد: شایعات حضور دکتر عارف هیچ ربطی به انتقال آب کارون ندارد و در این مورد هیچ موضوعی مطرح نشده و نمی‌شود.

انتهای پیام/