یادداشت ویژه خوزپرس از انتخابات مجلس دهم در خوزستان- اهواز: مجلس اصولگرای فعلی در حال اتمام فعالیت خود است و با وجود مشکلات فراوانی که برای کشور به وسیله ناامیدی مردم و دیکتاتوری در آرایی که داشت مسبب دستاوردهایی بسیار خوبی برای مردم از نظر تصمیم گیری و انگیزه برای شرکت در انتخابات ایجاد کرده است.
در مجلس اصولگرای قبلی تنها چیزی که دیده شد آن بود که نمایندگان دلواپس نظرات مردم را در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ در نظر نگرفته و چشم خود را بر روی مسائل مهمی چون فسادهای اقتصادی دولت گذشته بسته بودند.
این نمایندگان به شدت سعی در ناامید ساختن مردم داشتند و برجامی که سبب گشایش اقتصادی در کشور و بهبود وضعیت اشتغال جوانان میشد را مشکل و خیانت میپنداشتند حال آنکه خود نیز طرحی برای حل مشکلات کشور ارائه نمیدادند.
در هر قسمت که دولت میانه روی روحانی موفقیتی به دست می آورد آنان سعی میکردند که آن موفقیت را تخریب کنند و در اقدامی جالب و خنده دار به خرید هواپیماهای نو از کشورهای پیشرفته نیز حمله کردند و هدف آنان مشخص نبود که سلامت مردم برای آنان مهم نیست یا قصد تخریب دولت را دارند.
در روزهای سخت مذاکرات هسته ای به جای آنکه به مسئولان انقلابی تیم مذاکره کننده روحیه داده و از آنان در مقابل شش قدرت جهانی حمایت کنند به گونه ای با آنان رفتار میکردند که گویی آنان خائن به نظام و انقلاب هستند.
در دوره گذشته ریاست جمهوری طرحی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی و دیگر بحرانهای کشور نداشتند حال چه شده که به یکباره طرحهای نابی به ذهنشان رسیده و وعده انتخاباتی خود را بر همین مبنا بیان میکنند.
در سال ۱۳۹۲عده ای به خاطر مسائل گذشته از شرکت در انتخابات ناامید بودند اما همین افراد مردد توانستند حماسه آفریده و این حماسه نیز در ۷اسفندماه۱۳۹۴ تکرار شد.
حال باید مردم با انرژی مضاعف و امید بالا بار دیگر در انتخابات ۱۰اردیبهشت ماه۱۳۹۵شرکت کرده و گام دوم پایان بخشیدن به افراطی گری و رای دادن به اعتدال و میانه روی را رقم بزنند.
عدم رای دادن نشان از بی تفاوتی به آینده کشور دارد و افرادی که با عدم رای خود سبب تشکیل مجلسی شبیه به مجلس فعلی شوند بدیهی است که حق هیچ گونه گله و شکایتی ندارند.
همچنین تمامی افراد راه یافته به مجلس دهم شورای اسلامی نباید هیچ وقت زحمات مردم را فراموش کرده و باید با قدرت به وعده های انتخاباتی خود عمل کنند تا سرنوشت نمایندگان رد صلاحیت شده توسط مردم برای آنان تکرار نشود.
فردا نیز مردم خوزستان با امید حل بحرانهای زیست محیطی و اشتغال جوانان خود و همچنین جلوگیری از انتقال آب سرچشمه های حوضه های آبی رودخانه های خوزستان به لیست امید رای خواهند داد و کسانی را که با سکوت و بی تدبیری خود سبب ایجاد چنین مشکلاتی شدند را رد صلاحیت می کنند.
افراد راه یافته از لیست امید به مجلس دهم نباید فراموش کنند که مردم ولی نعمتهای آنان هستند و با فعالیت خوب خود به عنوان نماینده بهترین مبلغ برای کسب رای در مجلس یازدهم شورای اسلامی باشند.
انتهای پیام/