به گزارش خوزپرس در هندیجان؛ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان در نشست تنظیم بازار عنوان کرد: یکی از نیازهای مردم در کنترول و تنظیم در عرضه اجناس و کالاها، میوه جات و سایر اقلام مورد نیاز راه اندازی بازار هفتگی در روزهای جمعه است.

خالق شعبانی افزود:مکان این بازار در پارک ۱۸ فروردین قرار بگیرد چون یک مکانی تفریحی و در مرکز شهرستان و از همه مهم‌تر در دسترس عموم مردم هندیجان است.

وی بابیان ساماندهی دور گردها در هندیجان گفت:با همکاری شهرداری و اماکن نیروی انتظامی، فرمانداری ، بهداشت و درمان و نظارت بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان در ایام نوروز این دور گردها ساماندهی شده بودند ولی امسال با برنامه ریزی و مدیریت مکان این دور گردها مشخص شده که با ساماندهی و نظم و نظارت بیشتر وضعیت این دور گردها در سطح شهرستان بهتر خواهد شد.

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت هندیجان افزود: کمیته نرخ گذاری بر اقلام پر مصرف و نیازهای روز مره مردم در هندیجان تشکیل و مشخص خواهد شد.

شعبانی با اشاره به انتخاب شعار سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از طرف مقام معظم رهبری را نشانه اهمیت تلاش برای عمران و پیشرفت دانست و افزود: با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان انواع محصولات در تمام زمینه‌ها را می‌بایست توسعه بدهیم که در این راه تعاونی‌های سندیکا لنج داران در هندیجان برای پیشرفت اقتصاد شهرستان و اشتغال زایی و تحقق شعار سال ۹۵ گام‌های تأثیر گذاری خواهند برداشت.