به گزارش پایگاه تحلیلی خبری خوزپرس از شوشتر، آرش قنبری روز چهارشنبه در نشست شورای سلامت وامنیت غذایی این شهرستان افزود:برای تحقق سلامت در جامعه نیاز است شبکه بهداشت ودرمان به عنوان متولی سلامت در شهرستان برنامه یکساله تدوین و به اعضاء ابلاغ کند.
وی گفت: سلامت یکی از شاخص های توسعه در هر جامعه است و باید با موضوع ها و مسائلی که سلامت جامعه را تهدید می کند برخورد جدی شود.
قنبری افزود: فرهنگ سازی نقش مهمی در حفظ سلامت جامعه ایفا می کند که در این راستا برگزاری همایش ها و کلاس های آموزشی تا حد زیادی معضلات بهداشتی را کاهش می دهد.
معاون فرماندار شوشتر تصریح کرد:جلوگیری از آلودگی آب رودخانه کارون،ممنوعیت عرضه مرغ زنده و کشتار غیرمجاز دام در حاشیه جاده های اصلی،اتلاف سگ های ولگرد ، جلوگیری از عرضه قلیان در فضاهای عمومی وساماندهی کیوسک های عرضه مواد غذایی موضوع هایی هستند که در سال جاری نیاز به پیگیری جدی تری دارند.
قنبری با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان ‘اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل’ گفت:دستگاه های اجرایی در هر نشست موظف هستند گزارش پیگیری و اجرای مصوبات نشست قبلی را به شورای سلامت ارایه دهند.