به گزارش خوزپرس از هندیجان احمد جعفری نسب در جلسه شورای اداری گفت: مسئولین باید برای توسعه شهرستان تلاش بیشتر از خود نشان دهند با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص سال اقتصاد مقاومتی و عمل نباید به کشورهای بیگانه متکی باشیم.

فرماندار هندیجان افزود: دستگاه‌های اجرایی باید با ایجاد اتاق فکر و کمیته‌های تخصصی در بحث شیلات و آبزیان، منابع طبیعی و دامپزشکی، کشاورزی با ایجاد کمیته‌های تخصصی در مسیر رشد اقتصادی پیشرفت کرد.

جعفری نسب عنوان داشت: تعامل بین ادارات و سازمان‌ها کمیته‌های فنی در بخش بهزیستی و کمیته امداد صنعت معدن و تجارت و با هم فکری می‌توان در خصوص سرمایه گذاری و حضور سرمایه گذاران و دعوت از آنان در رشد اقتصادی بندر گامی بزرگ برداشت که در سال گذشته درب خش تجارت پیشرفت خوبی داشتیم و می‌توان با تلاش بیشتر مسیر پیشرفت را با سرعتی بالاتر طی نماییم.

فرماندار با تاکید ویژه به مسئولین خواست که در بحث مشکلات مردم ارتباط و تعامل بشیری از خود نشان دهند .

در ادامه فرماندار هندیجان عنوان کرد: در بحث بهداشت کارهای خوبی صورت گرفته  و در این زمینه از مدیر شبکه بهداشت تشکر می‌کنم که در بحث مشکلات بیمارستان شهدای هندیجان کارهای خوبی را انجام داده.

در خاتمه جعفری نسب در خصوص احداث گردشگری سواحل بحرکان مصوب گردیده که در سال جاری جایگاه خوبی برای گردشگران ایجاد شود و تمامی مجوزهای لازم در این خصوص صورت گرفته که از زحمات بهنام خضعلی بخشدار مرکزی هندیجان تقدیر می‌نمایم و سرکار خانم اعظم شنبدی را به سمت بخشدار مرکزی معرفی می‌نمایم و از مدیران دستگاهای اجرایی می‌خواهم که با ایشان در خصوص حل مشکلات همکاری لازم را مبذول فرمایند.