به گزارش خوزپرس یکشنبه شب عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل استقلال تهران افزود: بازی زیبا و تماشاگر پسندی را از هر دو تیم شاهد بودیم. تیم ما نیز اگر از فرصت های خود به خوبی استفاده می کرد، می توانست پیروز این میدان باشد اما وحید طالب لو با شایستگی کامل مانع این اتفاق شد و در غیاب مهدی رحمتی که او نیز یکی از بهترین گلر های فعلی ایران است، برای جلوگیری از شکست استقلال تهران خیلی خوب ظاهر شد.
وی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسید بازیکنان استقلال خوزستان در این دیدار خسته بودند، بیان داشت: این حرف را قبول ندارم زیرا بازیکنانم با تمام توان خود در زمین بازی کردند و اگر کمی خوش شانس بودیم، می توانستیم پیروز این رقابت باشیم.
ویسی درباره عملکرد آبی پوشان پایتخت نیز گفت: استقلال تهران در غیاب ۳ بازیکن اصلی خود بسیار شاداب و حرفه ای بازی کرد که نشان دهنده جایگاه و موقعیت مهم این تیم بزرگ در فوتبال کشور است.

وی افزود: امروز در حالی که می توانستیم پیروز این میدان باشیم، وحید طالب لو فوق العاده ظاهر شد و نشان داد هنوز دروازه بان بزرگی است. وقتی امکان کسب پیروزی در این بازی برای ما فراهم نشد، بنابراین باید به تساوی هم رضایت دهیم به خصوص اینکه مردم از دیدن این بازی لذت بردند.

ویسی بیان کرد: وقتی گل از حریف دریافت کردیم به سرعت به دنبال جبران بودیم به همین دلیل توپ و میدان را از استقلال تهران گرفتیم و به دنبال جبران گل خورده رفتیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص خوشحالی عجیب خود بعد از به ثمر رسیدن گل تساوی تیمش نیز گفت: به نظر من خوشحالی من چندان هم عجیب نبود و طبیعی بود که من بعد از گل تساوی تیم خود، اقدام به خوشحالی کنم.

ویسی در پاسخ به این سئوال که استقلال تهران در برابر شما چند بازیکن غایب داشت ولی با این شرایط موفق به شکست این تیم نشدید، بیان کرد: استقلال تهران تیم بزرگی در فوتبال کشور است و نبود چند بازیکن نمی توان این تیم را چندان تضعیف کند. شیر همیشه شیر است حتی اگر چند بازیکن هم نداشته باشد ولی نباید از بازی فوق العاده بازیکنان ما در این میدان سخت به سادگی گذشت.

به گزارش خوزپرس، تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران از سری رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی تماشایی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.گل های این بازی بسیار تماشایی را  فرشاد سالاروند در دقیقه ۷۲ برای استقلال خوزستان و میثم مجیدی در دقیقه ۳۲ برای استقلال تهران وارد دروازه حریف کردند.