دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و استقلال خوزستان از هفته بیست وچهارم لیگ برتر باشگاه های ایران روز یکشنبه از ساعت ۱۸/۵۵دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز شروع خواهد شد.
به گزارش خوزرس پرس پرویز مظلومی که بعدازظهر شنبه در نشست خبری پیش از این بازی اظهارکرد: با توجه به اینکه هواداران زیادی در اهواز داریم لذا با برخورداری از حمایت آنان امیدواریم که در این مسابقه برنده زمین را ترک گفته و عیدی خوبی به آنان دهیم.
وی به حساسیت این بازی اشاره کرد و گفت: این دیدار رقابتی بین دو تیم اول و دوم جدول لیگ برتر است که هر دو تیم سعی خود را خواهند کرد تا در این بازی برنده شوند.
مظلومی افزود: تیم استقلال خوزستان دارای بازیکنان خوبی است که تاکنون در جریان لیگ به نتایج خوبی توام با انجام بازی های جالب دست یافته است.
وی اظهار کرد: بازی های این تیم را آنالیز کرده ایم به همین دلیل با نقاط قوت و ضعف این تیم کاملا آشنا ،و می دانیم در مقابل این تیم چگونه باید بازی کنیم.
سرمربی تیم استقلال تهران در مورد نبود چند بازیکن این تیم از جمله رحتمی گفت: در این مورد مشکلی نداریم زیرا ما بازیکنانی داریم که می توانند جای خالی آنان را در این بازی پرکنند.
وی همچنین از باشگاه فولاد خوزستان که زمین تمرین خود را در اختیار آنان قرار داده تشکر کرد.
تیم فوتبال استقلال تهران با ۴۳ امتیاز در صدر جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران قراردارد.