به گزارش خوزپرس از اندیمشک، به مناسبت حضور کاروان‌های راهیان نور و زائرین سرزمین نور در یادمان‌های دفاع مقدس و مناطق عملیاتی جنگ هشت ساله شهرستان طرح تبسم در مقبره شهدای گمنام اندیمشک اجرا شد.

این طرح که با هدف توسعه بصیرت افزایی و رشد شاخص‌های انقلابی و اسلامی و ترویج سبک و سیاق الگوی ولایت‌پذیری و فرهنگ ایثار و مقاومت شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در این یادمان دفاع مقدس برگزار شده تا پایان تعطیلات سال نو پذیرای علاقه مندان است.

طرح تبسم شامل بخش‌های معرفی شهدای مداع حرم و تبیین فرهنگ و سیره آن‌ها بوده و هر روزه پذیرای صد‌ها زائر سرزمین نور و کاروان‌های شهدا و مسافران و میهمانان نوروزی از شهر‌ها و استان‌های مختلف کشور است.

پخش کلیپ‌ها و نماهنگ‌های ارزشی و اسلامی با محوریت معرفی منطق مقاومت و شهدای مدافع حرم از جمله بخش‌های خاص این طرح بوده که با اسقبال گسترده علاقه‌مندان مواجه شده است.

طرح دل نوشته و ثبت اشعار و نوشتار‌های دلدادگان راه حسینی و عاشقان راه امام راحل و مقام معظم رهبری از دیگر بخش‌های این طرح فرهنگی است که در مقبره شهدای گمنام اندیمشک با همکاری سپاه شهرستان اندیمشک و حوزه‌های مختلف بسیج شهری شهرستان اجرا و تا پایان تعطیلات سال نو پذیرای علاقه‌مندان است.

برپایی ایستگاه صلواتی شهدای مدافع حرم و پذیرایی از مهمان و زائران و کاروان‌های سرزمین نور و نصب و معرفی تصاویر شهدای مدافع حرم شهرستان اندیمشک در مقبره شهدای گمنام اندیمشک از جمله دیگر بخش‌های این طرح بوده که در اندیمشک به اجرا رسیده است.

به گزارش خبرنگار خوزپرس، مقبره شهدای گمنام اندیمشک در ابتدای اتوبان اندیمشک به شوش و اهواز واقع بوده و هر ساله پذیرای هزاران زائر سرزمین نور و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس است.

گزارش محمد امین جمشیدی