به گزارش خوزپرس از اندیمشک جمعی از کارگران بخش‌های مختلف شهرداری اندیمشک روز پنج شنبه با اجتماع در مقابل ساختمان  شهرداری و میدان خلیج فارس شهرستان اندیمشک خواستار پرداخت مطالبات معوقه خود شدند.
چند نفر از کارگران که خود را نیروی قراردادی و استخدامی استان معرفی نمودند در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس اظهار داشتند: حدود ۷۰۰ نفر از کارگران بخش‌های مختلف شهرداری اندیمشک در سال ۹۴ تنها دو ماه حقوق دریافت کرده‌اند.
آنان افزودند: در آستانه نوروز جیب کارگران شهرداری اندیمشک خالی است و شرمنده خانواده‌های خود می‌باشند و عنوان داشتند: دیگر کاسبان و نانوایی هم از فروش اجناس عاریه به ما خودداری می‌کنند.
به گفته آنان برخی کارگران شهرداری اندیمشک با شش تا ۱۸ سال سابقه کار و فعالیت در بخش‌های مختلف این شهرداری همچنان امنیت شغلی نداشته و پرداخت حقوق و مطالبات آنها به کندی انجام می‌شود.
تعدادی از کارگران شهرداری اندیمشک که تعداد آنها حدود ۲۰۰ نفر تخمین زده می‌شد همچنین با در دست داشتن نان پرداخت مطالبات خود را از شهرداری اندیمشک خواستار شدند.
به گفته یکی از کارمندان قراردادی شهرداری اندیمشک در جهت گرفتن پوشاک برای فرزند خردسال خود گوشی همراه را گرو گذاشته و دیگر تحمل این وضعیت و شرمساری در مقابل همسر و فرزندان راهی به جز اعتراض برای وی نگذاشته.

کارمندان شهرداری اندیمشک که با بنرهای لبیک آمده بودند تاکید بر صنفی بودن اعتصاب داشته و عنوان داشتند ما سیاسی نیستیم و برای نان شب آمده‌ایم و اگر نیمی از طلب خود را از شهرداری بگیریم بر اعتصاب انجام گرفته پایان خواهیم داد.
شهرداری اندیمشک از جمله شهرداری‌های بدهکار کشور است.
شهرداری اندیمشک با بدهی حدود ۴۰۰ میلیارد ریال با مشکل مالی روبروست.