خدایا به امید تو

مردم بزرگوار شهرستان اندیمشک سلام علیکم

سپاس یگانه معبود هستی که بر من منت نهاد تا شوق خدمت را در خود زنده نگهدارم و در راه خدمت به مردم و اعتلای نظام مقدس جمهوری ایران سر از پا نشناخته و با نشاط گام بردارم.

حقیر با توکل به خدا و یاری شما وارد عرصه‌ی انتخابات مجلس شدم تا بتوانم با استعانت از ذات احدیت و برنامه‌ای مدون، گوشه‌ای از مشکلات جامعه را رفع و برخی از نارسایی‌ها را تعدیل کنم، چه خوب این‌جانب را در آغوش محبت خود پذیرفتید و با همراهی و حمایت همه جانبه این عشایر زاده کوچک را مورد عنایت و لطف خاص قرار دادید، ولی گویا تقدیر به گونه‌ای دیگر رقم خورد و با عدم احراز صلاحیت روبرو شدم. قطعاً این رویکرد باعث دلسردی بنده در تداوم خدمتگزاری به مردم نخواهد شد.

بار دیگر سر تعظیم در برابر مقدرات الهی و قانون و مقررات فرود خواهم آورد و اعلام می‌دارم در هر سنگری که باشم خود را سرباز نظام و ولایت می دانم و از هیچ تلاشی برای اعتلای نام اسلام و جمهوری اسلامی فروگذار نخواهم کرد. از اینکه با همراهی و همایت همه جانبه، حقیر را مورد عنایت و تفقد قرار دادید صمیمانه قدر دانی می‌نمایم، همه شما را به وحدت، همدلی و رعایت اخلاق اسلامی دعوت می‌کنم.

برای تمامی کاندیدای این دوره‌ی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی آرزوی موفقیت از درگاه احدیت مسئلت دارم. از تمامی عزیزان استدعا دارم با حضور پرشور و حماسی در انتخابات هفتم اسفند، اسلام، نظام و رهبری را یاری نمایید، حقیر هم به یاری پروردگار در اولین ساعات رأی گیری حضور خواهم یافت و به عزیزان خبرگان و یکی از کاندیداهای مجلس رأی خواهم داد.

در پایان ضمن تشکر از دست‌اندرکاران امر انتخابات لازم میدانم به عرض برسانم همه‌ی کاندیداها و حامیان آنها برای بنده محترم هستند، حمایت و جانب‌داری خاصی از هیچ عزیزی ندارم، تسلیم رأی و نظر مردم فهیم اندیمشک هستم.

 

در پناه خدا و امام زمان (عج) باشید

ماشااله میرعالی، کاندیدای دهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی شهرستان اندیمشک

اسفند یک هزار و سیصد و نود و چهار