به گزارش خوزپرس از اهواز، محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت آب در منطقه ملاشیه اهواز اظهار کرد: در چند روز گذشته مشکلاتی در بحث تامین آب منطقه ملاشیه وجود داشت که با اقدامات انجام شده این مساله رفع شده است.

وی با اشاره به اجرای پروژه ضربتی تقویت آب منطقه ملاشیه، افزود: این پروژه اجرایی شده و به اتمام رسیده است و با توجه به اتمام طرح، اکنون شرایط تامین آب در منطقه ملاشیه اهواز پایدار است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: شرایط تامین آب در ملاشیه اکنون عادی است و هیچگونه مشکل کمبود آبی در این منطقه وجود ندارد.

کرمی نژاد عنوان کرد: نیازی به تانکر برای تامین آب مردم در این منطقه وجود ندارد اما توزیع آب برای یکی دو روز دیگر در منطقه ادامه خواهد داشت.

اجرای یک پروژه به منظور حل مشکل تامین آب غرب اهواز

وی با اشاره به اجرای یک پروژه به منظور حل مشکل تامین آب غرب اهواز افزود: یک طرح در حال مطالعه است که با اجرای آن به طور دائم مشکل آبرسانی در منطقه جنوب غربی اهواز از جمله ملاشیه، شهرک دانشگاه، پردیس و سیاحی حل می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خاطرنشان کرد: ارزش این پروژه حدود ۲۵۰ میلیارد تومان است که اکنون آماده برگزاری مناقصه است و پس از آن نسبت به اجرای طرح اقدام خواهد شد.