به بهانه شهادت مدافع امنیت/جان می‌دهند تا ایران، سربلند بماند

به گزارش خوزپرس از اهواز، شهدای مدافع امنیت سینه خود را در مقابل انا اهلان سپر می‌کنند تا نقشه‌ها و اهداف شوم آنانی که در این خاک و بوم به دنبال دلبری برای معاندین خارج‌نشین هستند را بر آب کنند.

دشمنان ایران اسلامی برای گرفتن جان پدران این سرزمین و امثال محمد قنبری‌ها لحظه شماری می‌کنند تا فقط بتوانند حتی برای لحظاتی هم که شده کشور را نا آرام کنند و از آب گل آلود برای خود ماهی بگیرند. دشمن به خوبی می‌داند چه گنجی در این کشور نهفته است که اینگونه زمین و زمان را به هم می‌دوزد تا به هر قمیتی شده است زهر خود را روی این ارض مطهر بریزد.

عصر امروز سروان محمد قنبری در حین انجام وظیفه به فیض شهادت نائل آمد. دشمنان فریب خورده با وحشیانه‌ترین حالت ممکن شهید قنبری را به شهادت رساندند. شهید قنبری ۲۷ سال صادقانه و خالصانه برای برقراری نظم و امنیت خدمت کرده بود.

فرزندان محمد قنبری دیگر پدر ندارند

شهادت هنر مردان خدا ست. آنانی که پا در این راه می‌گذارند از حلاوت و شیرینی این مسیر هم به خوبی باخبرند و ترس و واهمه ای از مرگ در راه حق و دفاع از مردم مظلوم ندارند. شهید محمد قنبری نیز همچون دیگر همکاران شهید خود حتما چنین روزی را در ذهن خود تصور کرده بود.

شهید قنبری پدر پنج فرزند بود چهار دختر و یک پسر. بزرگترین فرزندش ۱۸ ساله و کوچکترین فرزندش ۲ ساله بود. فرزندان خرسال همچون دیگر کودکان این سرزمین منتظر بودند تا بابا مثل همیشه زنگ در را بزند و آنان را در آغوش بکشد بی خبر از آنکه پدر مظلومانه پرکشید. فرزندان شهید قنبری دیگر پدر ندارند شاید روایت امروز شهید قنبری برای چند هفته‎ای در ذهن ما بماند اما این درد برای همیشه با کودکان شهید می‌ماند و با آن‌ها قد می‌کشد.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان معاندین نظام در روزهای گذشته برای ایجاد ناامنی در سالروز تولد مرحوم “کیان پیرفلک” فراخوان داده بودند. به همین دلیل و برای برقراری امنیت مردم نیروهای انتظامی شهرستان ایذه در محل مراسم مستقر شدند.
در یکی از ایستگاهای تامین امنیت عمومی فردی با هویت معلوم با خودروی سواری “تیبا ” خود به صورت عمدی به سمت ماموران حاضر در محل حرکت کرده که در این اقدام وحشیانه سروان “محمد قنبری” به شهادت رسید که با اقدام به موقع ماموران پلیس مستقر در صحنه برای توقف خودرو به سمت مهاجم تیر اندازی کرده که وی مجروح و پس از انتقال به بیمارستان فوت شد.
شامگاه ۲۵ آبان سال گذشته در حمله تروریستی در شهرستان ایذه هفت نفر از جمله یک نوجوان ۱۰ ساله به نام کیان پیر فلک به شهادت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شدند.