به گزارش خوزپرس از اهواز، سرهنگ سعید رحیمی در گفت‌ گو با ایسنا، با اشاره به وضعیت جاده‌های خوزستان همزمان با آغاز سفرهای کاروان‌های راهیان نور و در پیش بودن سفرهای نوروزی اظهار کرد: در حال حاضر سفر کاروان‌های راهیان نور به خوزستان آغاز شده اما شدت این سفرها از اوایل اسفندماه تا پایان ماه شعبان خواهد بود.

وی با اشاره به وضعیت ایمنی محورهای تردد این کاروان‌ها افزود: کاروان‌های راهیان نور تنها باید از محورهای اصلی تردد کنند که این محورها شرایط بدی ندارند اما باید قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی رعایت شود.

رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به در پیش بودن سفرهای نوروزی و تلاش برای رفع مشکلات محورها، گفت: در کمیسیون ایمنی راه مصوب شده است در خصوص نصب علائم راهنمایی و رانندگی، بازبینی شود و تا پایان سال نیز باید سطح ایمنی در نقاط بحرانی و دارای فراوانی تصادفات در خوزستان افزایش یابد.

رئیس پلیس راه خوزستان با بیان اینکه اغلب جاده‌ها روشنایی کافی ندارند و اصلاح این وضعیت نیازمند برنامه مدون است، گفت: در شبکه معابر خوزستان از نظر علائم راهنمایی و رانندگی ضعف و مشکلاتی وجود دارد که مشکلات به راهداری خوزستان و شهرستان‌ها و دبیرخانه شورای ترافیک شهرستان های ارسال می‌شود تا با شرایط مطلوب‌تری به سوی نوروز برویم.

وی افزود: بیشترین فراوانی تصادفات و نقاط بحرانی تصادفات محورهای اندیمشک – لرستان، شوشتر – دزفول و بالعکس، ایذه – دزپارت، ملاثانی – مسجد سلیمان و شوشتر – مسجدسلیمان هستند که در حال تلاش برای رفع مشکلات این محورها هستیم.