معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول در نشست خبری با تبریک به نتیجه رسیدن برجام گفت: این کار بسیار سخت و پیچیده با هدایت رهبری و همت تیم دیپلماسی ایران به نتیجه رسید.

حبیب الله آصفی اظهار داشت: مذاکرات هسته‌ای اثبات کرد سیاست نوین در عرصه بین‌الملل صحیح بوده و دیگر جایی برای سیاست خشن و بداخلاقی نیست دنیای امروز متوجه نقش مهم جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان شده و گام بعدی تحقق آرزوی دیرینه همه ماست یعنی کم شدن سهم نفت از بودجه کشور که خوشبختانه امروز تنها ۲۵ درصد از بودجه بر اساس نفت بسته شده و این نیز به زودی با برداشتن تحریم‌ها با شتاب فراوان برای عمران و آبادی کشور حرکت خواهیم کرد.

در ادامه معاون استاندار خوزستان افزود: هیئت نظارت صلاحیت ۲۰ نفر را تأیید و ۲۵ نفر دیگر را در حوزه انتخابیه دزفول احراز نکرده یا رد کرد است البته همچنان راه برای اعتراض هست و امکان دارد به لیست اعلامی امکان تغییرات هست از سوی شورای محترم نگهبان است.

فرمانداری دزفول تصریح کرد: در جهت وظایف قانونی خود در ساعت ۱۲/۱۰ دقیقه به دلیل تأخیر ارائه لیست از سوی استان اعتراض نموده و این کار در جهت ثبت در تاریخ بوده و مسئله خاصی نیست.

وی اظهار کرد: در روند بررسی صلاحیت‌ها عمدتاً اصلاح طلبان از چرخه خارج شدند که جای تأسف دارد و به آزاد بودن و پرشور بودن انتخابات لطمه وارد خواهد کرد.

اسامی تأیید شدگان: احسانی نیا. ادیبی. انصاری. بن جواد طالبی. پاپی زاده. جلواتی. چهره گشا. حسین زاده کوهساری. درویش زاده. رجبی. رستمی. سخاوت. شاه حسینی. عبداله پور. فرحمند. قاسمی. لطفی. همتی مقدم. وثوقی نسب. کریمی یگانه