دکتر حجت‌اله دهدشتی در گفت و‌گو با خبرنگار خوزپرس در شوشتر اظهار کرد: با پیگیری‌های مستمر صورت گرفته، پیمانکار احداث کانال هدایت آب‌های سطحی مسکن مهر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان مشخص شده و عملیات عمرانی آن به زودی آغاز خواهد شد.

وی افزود: در صورت ساخت این کانال و با وقوع بارندگی، جاری شدن روان‌آب‌ها کاهش یافته و تردد مردم عزیز این منطقه را با مشکل مواجه نمی‌کند.

وی با اشاره به انتخاب پیمانکار تکمیل معابر شرق مسکن مهر نیز بیان کرد: آگهی مناقصه تکمیل شرق این بخش از شهر شوشتر هم برگزار و پیمانکار آن انتخاب شده است تا انشاءالله مشکل چندین ساله عبور و مرور در آن رفع گردد.

دکتر دهدشتی ابراز کرد: اعتبار برآورد شده برای این پروژه نیز حدود ۲۰ میلیارد تومان بوده که امیدوار هستیم با انجام آن شاهد رضایت مردم عزیزمان باشیم.

فرماندار شوشتر تصریح کرد: از همه مسئولان به خصوص استاندار محترم، امام جمعه محترم، نماینده محترم مردم شوشتر و گتوند، معاون عمرانی استاندار و مدیرکل محترم راه و شهرسازی و دیگر عزیزانی که در خصوص رفع مشکلات مسکن مهر تلاش کرده و همکاری نموده‌اند قدردانی می‌کنم. انتظار داریم هرچه زودتر این دو پروژه شروع به کار نموده و با سرعت فعالیت عمرانی آن‌ها صورت گیرد.