به گزارش خوزپرس به نقل از ایرنا عبدالرضا سیفی عصر دوشنبه در نشست با دانشجویان دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در سالن اجتماعات این دانشگاه گفت: بعد از هشت سال که دولت قبل مدیریت کشور را به دست گرفته بود یک دولت مردمی به پشتوانه رای مردم و با هدایت و درایت مقام معظم رهبری در قالب انتخاباتی پرشور روی کار آمد.
وی افزود: رئیس جمهور مردمی و انقلابی بدنه دولت را از بهترین عناصر انقلاب تشکیل داده و برخلاف پیش بینی‌ها از گردنه مشکلات عبور کرد و تصمیمات سخت و مهمی را برای حل مشکلات کشور گرفت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خوزستان بیان‌کرد: دشمنان نیز با توجه به اینکه احساس کردند داریم قوی می‌شویم و منافع غرب به ویژه نظام استکباری را تهدید می‌کنیم به بهانه های مختلف تلاش کردند به انقلاب ضربه بزنند.
وی افزود: دشمن از ابتداب انقلاب برنامه‌ها و روش‌های مختلفی را طراحی کرد تا براساس آن به انقلاب ضربه بزند به همین منظور از جنگ نظامی گرفته تا اقتصادی و فرهنگی برای برهم زدن نظم کشور استفاده کرد.

سیفی گفت: دشمن با تحریم و ترور دانشمندان تلاش کرد به ما ضربه بزند ولی به لطف خدا و درایت رهبری معظم انقلاب و استقامت مردم به نتیجه نرسید.

وی ادامه داد: در آخرین مرحله‌ ای که الان با آن روبرو هستیم وارد یک جنگ ترکیبی شده‌ایم که دشمن همزمان از روش های مختلف از جمله جنگ تبلیغاتی، ورود انواع سلاح به کشور، اغتشاش و جنگ خیابانی برای ناامنی و خطر در کشور استفاده می‌کند تا بتواند مسیر پیشرفت ایران را متوقف و به انقلاب اسلامی ضربه بزند.

لزوم افزایش سطح بصیرت و دانش دانشجویان برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن

معاون سیاسی امنیتی استاندار خوزستان بیان کرد: در برابر این جنگ ترکیبی که بر مبنای جنگ شناختی شکل گرفته لازم است ما هم با یک جنگ ترکیبی براساس شاخص های مختلف مقاومت کنیم که لازمه آن بالابردن سطح بصیرت و دانش افراد تاثیرگذار کشور به ویژه دانشجویان است.

وی دانشجویان را براساس تاکید مقام معظم رهبری و دولت جزو گروه‌های موثر در جامعه دانست و افزود: دشمن تصور کرد می‌تواند از دانشجویان برای ضربه زدن به کشور استفاده کند که خوشبختانه با بینش و آگاهی عموم دانشجویان به ویژه دانشجویان انقلابی در این مسیر نیز شکست خورد و به نتیجه نرسید.

سیفی گفت: جریان‌های انقلابی باید به صورت مستمر اطلاعات خود را به روز کنند و آمادگی کافی برای مواجهه با فتنه‌ها و برنامه ریزی غلط دشمن داشته باشند.
معاون استاندار خوزستان به دانشجویان توصیه کرد تا جایی که می‌توانند مطالعه کنند و با افزایش سطح بینش خود با هجمه‌های همه جانبه غرب مقابله کنند.

وی افزود: اگر دانشجویان ایستادگی همراه با دانش و آگاهی نداشته باشند در این درگیری‌ها ضربه خواهند خورد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خوزستان بیان کرد: بالابردن سطح توانایی های معنوی در کنار بالابردن سطح آگاهی می‌تواند در مواقع موردنیاز به حربه های دشمن پاسخ دهد.
وی به ظرفیت‌های ایران در منطقه اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی همیشه دست برتر را در تفکرات غلط غربی دارد زیرا انقلاب ما بر مبنای تفکرات راستین قابل دفاع و گسترش ایجاد شده و مبنای علمی، عقلی و دینی دارد.
سیفی اضافه کرد: گرایش به انقلاب اسلامی، اندیشه ناب شیعه و نهضت رهایی بخش جمهوری اسلامی در اقصی نقاط دنیا در حال گسترش است و جمهوری اسلامی در کل دنیا طرفداران زیادی پیدا کرده و همین امر باعث شده دشمنانی که مبنای خود را نادانی و جهالت بشر قرار داده اند، نگران شوند.
وی ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند مرزهای انقلاب اسلامی گسترش یابند ولی انقلاب اسلامی در منطقه و حتی آمریکای لاتین نیز طرفداران زیادی دارد.

از پیچی که دشمن در مسیر ما ایجاد کرده عبور می‌کنیم

معاون سیاسی امنیتی استاندار خوزستان در خصوص مسائل اقتصادی نیز گفت: نمی توان فقط دلار را دید ولی میزان رشد اقتصادی و صادرات ارزی را ندید.

وی با اشاره به استفاده از تمام ابزارها توسط دشمن افزود: در جریان اغتشاشات شاهد حضور عناصر ناآگاه و سرسپرده دشمن بودیم و برخی افراد تصور کردند کار نظام تمام است.
سیفی بیان کرد: سلبریتی‌هایی که یک عمر سر سفره انقلاب ارتزاق کردند نیز علیه جمهوری اسلامی فعالیت می‌کردند این موارد روی قیمت دلار تاثیر گذاشت و وضعیت اوکراین نیز مزید علت است.

وی افزایش تحریم‌ها را بر قیمت دلار تاثیرگذار دانست و افزود: ذخایر ارزی و صادرات غیرنفتی کشور نیز افزایش یافته است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خوزستان گفت: از این پیچی که دشمن سرراه ما گذاشته عبور می‌کنیم و وضع اقتصادی بهتر می شود، قیمت دلار نیز این چنین نمی‌ماند.
وی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی خدمات دولت برای آگاهی مردم افزود: جریان انقلاب در رسانه و دانش رسانه‌ای ضعف دارد ضمن اینکه به برخی مخاطبان نیز دسترسی نداریم و باید در توییتر و اینستا و سایر پیام‌رسان‌ها اطلاع‌رسانی کنیم.