به گزارش خوزپرس از اهواز، سید کریم حسینی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و نقش ایشان در پیشبرد اهداف اسلامی در جهان، اظهار کرد: شخصیت حاج قاسم سلیمانی شخصیتی والا و دارای ویژگی های خاص بود تا آنجا که مقام معظم رهبری از این شخصیت به عنوان یک مکتب یاد می کند.

وی افزود: راه، مبارزات، منش و شهادت حاج قاسم سلمانی یک مکتب ساخت که این مکتب می تواند برای نسل های کنونی و آینده یک نقشه راه و دانشگاهی برای آموزه های مختلف باشد.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی مثل زندگی ایشان در دوران دفاع مقدس و همچنین در محور مقاومت باعث احیا و حفظ روحیه مقاوت و جهاد شد تا پرچم مقاومت در سراسر جهان به اهتزار درآید.

حسینی ادامه داد: حاج قاسم در دوران حیاتش فقط از ایران دفاع نکرد، بلکه از اسلام و همه کشورهای مسلمان بود. ایشان در مواجهه با داعش و دیگر گروه های خودساخته توانست اثرات بسیار قابل توجه و موثری در منطقه داشته باشد و به حفظ سنگرهای جبهه مقاومت کمک کند.

وی تصریح کرد: مکتب سلیمانی الگوی بسیار درخشانی برای فرماندهان مقاومت و همه مجاهدان راه خدا است. شهادت وی به حفظ ثبات نظام اسلامی و جبهه مقاومت کمک بسیار شایانی کرده است و امیدواریم راه ایشان ادامه پیدا کند و مکتب حاج قاسم پایدار و همیشگی باشد.

انتهای پیام