به گزارش خوزپرس به نقل از  ایرنا در این اطلاعیه آمده است: ورود سامانه بارشی و بالا بودن شاخص‌های ناپایداری از اوایل روز سه شنبه تا اواخر روز پنجشنبه هفته جاری برای خوزستان پیش بینی می شود.


در این اطلاعیه آمده است: نوع مخاطره شامل رگبار باران همراه با رعد و برق، احتمال ریزش تگرگ،وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای و احتمال برخاستن  گرد و غبار همرفتی قابل انتظار است.
بر اساس این گزارش منطقه اثر در روز سه شنبه بارش در مناطق شمالی و شرقی خوزستان و برخاستن گرد و غبار به ویژه در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی، در روز  چهارشنبه بارش در بیشتر مناطق خوزستان به ویژه مناطق شمالی و شرقی و بخش هایی از مرکز و جنوب و برخاستن گرد و خاک در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی و پنجشنبه در بیشتر مناطق خوزستان به ویژه مناطق شرقی و جنوب شرقی و بخشهایی از مرکز و جنوب و برخاستن گرد و غبار در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی پیش بینی می شود.
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا روز دوشنبه با تاثیر سامانه بارشی ضعیفی بر روی خوزستان به تدریج شاهد ابرناکی و بارش پراکنده، رعد و برق، وزش تندباد لحظه‌ای و برخاستن گرد و غبار همرفتی در مناطق شرق، شمال شرق، غرب و به صورت نقطه‌ای در دیگر نقاط استان خواهیم بود.
محمد سبزه زاری افزود: از روز سه شنبه با تشدید سامانه بارشی بیشتر مناطق خوزستان زیر تاثیر این سامانه قرار خواهند گرفت.
وی با اشاره به اینکه در روز دوشنبه روند افزایش ۲ تا سه درجه ای دما در خوزستان پیش بینی می شود ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته اهواز با  37.7 و ایذه با 14.2 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شدند.

وی گفت: حداکثر دمای اهواز در این مدت 37.7 و حداقل 23.4 درجه سانتیگراد گزارش شده است.