به گزارش خوزپرس از اهواز ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی قاضی دزفولی پنجشنبه شب در پیامی که یک نسخه آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، عنوان کرد: حادثه تلخ و ناگوار تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ و شهادت و مجروحیت جمعی از زائران و مجاوران این حرم مطهر، قلب هر انسان آزاده ای را خون کرد و اشک هر ایرانی با غیرت را در آورد.

وی افزود: زنان و مردانی که در حال راز و نیاز و نماز بودند همراه با کودکان خردسالی که مشق ارادت به اهل بیت علیهم السلام می‌نوشتند با دستان کثیف تکفیری‌های داعشی و با برنامه ریزی ایادی استکبار جهانی به خون نشستند.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی بیان کرد: تردید نباید داشت که اغتشاشگران کف خیابان و مدعیان دروغین آزادی حداقل به عنوان جاده صاف کن‌های جریان تکفیری عمل کرده و می‌کنند و موجب مشغول شدن نیروهای خدوم انتظامی و امنیتی شدند تا دشمن نفوذ و به مردم خسارت وارد کند.

وی افزود: بی شک با قاطعیت دستگاه‌های حافظ امنیت و قوه قضائیه عامل یا عاملان این جنایت دردناک مجازات و به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید.

امام جمعه دزفول گفت: به فضل پروردگار ملت هوشیار و با بصیرت ایران و دستگاه‌های امنیتی نیز ان شاالله برتوطئه‌های دشمنان فائق خواهند آمد.

به گزارش ایرنا غروب روز چهارشنبه (۴ آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به نمازگزاران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۵ نفر از جمله چند زن و کودک را به شهادت رساند و بنا بر آخرین اعلام مسئولان استان فارس، ۲۶ نفر را مجروح کرد.