به گزارش خوزپرس به نقل از مهر، صادق خلیلیان عصر امروز سه‌شنبه به مناسبت هفته وحدت و سالروز تأسیس سازمان بازرسی کل کشور در جمع کارکنان اداره کل بازرسی خوزستان اظهار کرد: در طول یکسال خدمت دولت مردمی اداره کل بازرسی استان تلاش‌های شایسته‌ای را برای ارتقای وضعیت مدیریت، سالم سازی پیشرفت پروژه‌ها و سرعت‌بخشیدن به کارها انجام داد.

استاندار خوزستان با تأکید بر ضرورت حل مشکلات استان بیان کرد: برخی از مشکلات استان با فعالیت‌های مختلفی که صورت گرفت از جمله پروژه فاضلاب، طرح آبرسانی غدیر و… برطرف شد؛ البته کمک‌های سازمان بازرسی موجب حفظ سلامت کار شده است.

خلیلیان با بیان اینکه سلامت کاری مدیران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، عنوان کرد: اداره کل بازرسی وظایف ارزشمندی دارد از جمله اینکه نقش نظارتی و تذاکرات این اداره کل سبب می‌شود که کار با سلامت دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به نقش سازمان بازرسی در پیشگیری و اصلاح امور افزود: سازمان بازرسی افزون بر نظارت در پیشگیری نیز نقش اساسی دارد و این امر مهم موجب اصلاح و سرعت بخشیدن به امور خواهد شد.

استاندار خوزستان به اجرای پروژه‌ها در برنامه زمانبندی شده و مشخص با اعتبارات معین در چارچوب منطبق با قانون در یکسال اخیر اشاره کرد و گفت: اقدامات پیشگیرانه سازمان بازرسی و اداره کل بازرسی استان سبب می‌شود تا مدیران بتوانند مسیری را که برای اجرای پروژه‌ها و انجام وظایف خود دارند در چارچوب مدیریت قانونی به بهترین شکل انجام دهند.