به گزارش خوزپرس به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان  دکتر یاسر جلیلی با اعلام این خبر افزود ؛ به منظور تصویب و نهایی شدن اخذ امتیاز و ارتقاء مجتمع آموزش عالی سلامت  جهت تبدیل شدن به دانشکده علوم پزشکی مسجدسلیمان ، گروه اعزامی از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به همراه تعدادی از مسئولین شهری،  از زیر ساخت­های موجود در مجتمع آموزش عالی و واحد دانشگاه آزاد مسجدسلیمان بازدید نمودند.

این بازدید که  با حضور دکتر فتاحی معاونت آموزش دانشگاه ، مهندس سیلاوی  ، رضایی فاضل فرماندار مسجدسلیمان و برخی از مسئولین شهری  صورت گرفت، اعضای تیم بازرسی از تمامی زیرساخت­های فراهم آمده در قالب ساختمان دانشکده – تجهیزات آموزشی – فضاهای کتابخانه  ، به همراه آزمایشگاه های  تخصصی  در قالب چند آزمایشگاه مجهز و فضای تحقیقاتی وابسته ، بازدید بعمل آوردند. در ادامه این گروه از مجموعه فضاهای خدماتی و رفاهی نیز بازدید کردند و ضمن اعلام رضایت ،  یادآور شدند واحد در حد و اندازه­ استاندارد های پژوهشی نسبت به تأمین زیرساخت های ایجاد دانشکده اقدام نموده است .

دکتر جلیلی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان در حاشیه این بازدید  اعلام کرد : به لحاظ فضای علمی و پژوهشی، این دانشگاه سعی نموده تا تمامی زیرساخت­های مورد نیاز جهت تصویب و راه اندازی  دانشکده علوم پزشکی در شهرستان مسجدسلیمان را فراهم آورد .
وی در پایان گفت :امیدواریم با تصویب نهایی و راه اندازی دانشکده علوم پزشکی بتوانیم سنگ بنای جدیدی را جهت توسعه رشته های علوم پزشکی در این واحد دانشگاهی و شهرستان مسجدسلیمان ایجاد نماییم.