به گزارش خوزپرس به نقل از مهر، صادق خلیلیان ظهر امروز جمعه در راهپیمایی روز قدس با اشاره به مشارکت مردم در این راهپیمایی اظهار کرد: مردم خوزستان و شهر اهواز حضور پرشوری را در راهپیمایی روز قدس داشتند.

استاندار خوزستان در ادامه روز قدس را نشان‌دهنده پیوند جمهوری اسلامی ایران با مردم مظلوم فلسطین دانست و افزود: امروز روزی است که ملت ایران همیشه در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و سایر مستضعفان جهان علیه استکبار جهانی و ظالمین قیام می‌کنند؛ همچنین روز قدس روزی است که ملت ایران در پیوند با فلسطین حضور خود را نشان می‌دهند.

خلیلیان تصریح کرد: امید است که به زودی شاهد شکست استکبار جهانی باشیم و ملت‌های مظلوم دنیا به حق خود برسند.

وی همچنین حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس را نمایانگر پشتیبانی آنها از نظام اسلامی دانست و گفت: حضور مردم روزه‌دار در این راهپیمایی بیانگر این است که مردم در پیوند با نظام، حضور فعالی در صحنه دارند و پشتیبان نظام هستند.

استاندار خوزستان بیان کرد: وجود این سرمایه‌های اجتماعی، وظیفه مسئولان را برای انجام وظایف‌شان و فراهم کردن هر چه بهتر شرایط رفاه مردم سنگین می‌کند.

خلیلیان گفت: مسئولان و دولت انقلابی باید در راستای حل مشکلات به صورت شبانه روز در حال تلاش هستند و امیدواریم که شاهد رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی باشیم.