بازرس ویژه فرماندار در امور ساماندهی، نظارت و کنترل بر اسکله های قایقرانی وسواحل و تفرجگاههای شهرستان شوشتر در گفت و‌گو با خبرنگار خوزپرس اظهار داشت: بر اساس جلسه ستاد استقبال از میهمانان نورزی که پیش بینی میشد به دلیل پایان ممنوعیت سفرها و محدودیت های کرونایی مسافران وگردشگران بیشماری به شهر شوشتر سفر نمایند و این مسافران بیشترین بازدید و وتفریح و استراحت خویش را در کنار پارکهای همجوار رودخانه و سواحل انجام میدهند لذا لازم دانستیم که با استقرار پایگاه های امداد ونجات رودخانه ای در ۴ اکیپ جهت خدمت رسانی اقدام نماییم.

وی افزود: پایگاه هییت نجات غریق وغواصی در پارک داریون ساحلی در ۲ شیفت صبح وبعدازظهر راه اندازی شد .

شاهمرادیان تصریح کرد: پایگاه سازمان هلال احمر در تمامی ساعات شبانه و روز و اسکله قایقرانی حاجی صامعی جهت پشتیبانی و حمایت در مواقع ضروری و اورژانسی از دیگر گروه های مستقر در ابن ایام بود.

وی عنوان کرد: پایگاه امداد ونجات هیئت نجات غریق وغواصی مستقر در سازه های آبی (آبشارها) در ۲شیفت صبح وبعدازظهر و ‌اکیپ امداد ونجات بانوان شهرستان جهت کمک به پایگاه های امداد ونجات رودخانه ای براب ا‌ولین بار در شهرستان شوشتر راه اندازی شده بود.

بازرس ویژه فرماندار در امور ساماندهی، نظارت و کنترل بر اسکله های قایقرانی وسواحل و تفرجگاههای شهرستان شوشتر در پایان خاطر نشان کرد: از کلیه امداد گران و منجیان غریق که تا امرو واین لحظه به انجام نظارت و امداد دراین حوضه تلاش نموده اند تشکر وسپاس بیکران می نمایم.
شاهمرادیان تصریح کرد: ما امسال با گشت زنی های شبانه روزی و مستقر کردن پایگاه های نجات غریق در ۱۴ کیلومتر سواحل از شوشتر داشتیم که متاسفانه در روز ۱۳ بدر در یک منطقه شنا ممنوع یک مورد غرق شدگی داشتیم.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع گشت زنی در ایام نوروز در سواحل شوشتر بیش از ۶۰ مورد از مسافران نوروزی توسط گروه های گشت زنی نجات پیدا کرده اند که جا دارد از همه مسئولان و غواصان نیز در این ایام که شبانه روز تلاش کردند تشکر و قدردانی کنم.