به گزارش خوزپرس از اهواز، محمدرضا کرمی نژاد در جلسه با بازرسان کشوری و معاون منابع انسانی آبفا خوزستان اظهار داشت: توجه و اهمیت به خانواده های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران  باید در دستور قرار گیرد و روند اجرایی قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در آبفا خوزستان اجرا می شود.
وی افزود: حسب دستور وزیر محترم نیرو و مدیر عامل آبفا کشور قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در آبفا خوزستان با جدیت دنبال و پیگیری می شود
مدیر عامل آبفا خوزستان بیان کرد: وقتی مجلس محترم قانونی را مصوب و توسط مقام عالی وزارت ابلاغ می شود ما باید ملاک را قانون قرار دهیم و این از اولویت های مدیریت این مجموعه است.
کرمی نژاد به اهمیت اجرای این قانون اشاره کرد و گفت: خانواده های محترم ایثارگر در این قانون مورد توجه قرار گرفته اند و ما نیز باید این قانون را اجرا کنیم، چرا که ایثارگران عزیز در هشت سال دفاع مقدس برای خاک میهن عزیزمان ایران قهرمان شجاعانه ایستادند و حال نوبت ما است که با اجرای این قانون در استان خوزستان که دین خود را برای دفاع از ورود متجاوزین ثابت کرده اند ایستادگی و تلاش کنیم تا دل خانواده های مشمول این قانون شاد شود و این نیز خدمت به  خانواده های این عزیزان است.
مدیر عامل آبفا خوزستان خاطرنشان کرد: شروط تبدیل وضعیت ایثارگر که شامل hrs  و پست سازمانی بود در نامه ابلاغی جدید حذف شده و همه ایثارگران مشمول این قانون بدون قید و شرط تبدیل وضعیت می شوند.
کرمی نژاد با اشاره به پیگیری های مشاور امور ایثارگران آبفا خوزستان گفت: مشاور امور ایثارگران شرکت آبفا خوزستان به عنوان ناظر و پیگیر موضوع روند بررسی این  طرح را بررسی و به من گزارش دهد .