به گزارش خوزپرس از اهواز، دکتر فریده فرح بخش، یکی از دکترای متخصص زنان در کلانشهر اهواز است که با کارهایی موفق توانسته نامی ماندگار در این شغل سخت بنام خود ثبت کند.

فریده فرح بخش که با داشتن سابقه ای درخشان، اخلاقی خوب و مهربانی قابل توجه در گفتار، تبدیل به یکی از محبوب ترین پزشکان اهواز در زمینه زنان تبدیل شودکه این اخلاقه حسنه در اولین برخورد مادران و زنان بیمار قابل لمس و توجه است.

اقدامات ارزشمندی توسط فریده فرح بخش در زمینه تخصص زنان در اهواز در حال انجام است که به نوبه خود در این بخش پیشنهاد میکنیم به صفحه اینستاگرام فریده فرح بخش مراجعه کنید، چرا که اهمیت به زنان باید در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

طبق گزارش میدانی خبرنگار خوزپرس از مطب این دکتر خوش اخلاق، مردمی و با تجربه اصول و رعایت تمام موارد بهداشتی از اولویت های مراجعه به این مطب می باشد که در شرایط فعلی کرونا بسیار مورد توجه است.

ذکر این نکته نیز قابل گفتن است؛ وقتی خبرنگار ما با این دکتر باتجربه صحبت میکرد و طرح سئوال اینکه چرا خانم دکتر شما مثل خیلی های دیگر برای کسب درآمد بیشتر از خوزستان نمی روید اینگونه پاسخ داد؛ من عاشق اهواز و زنان این استان هستم و هیچ وقت اهواز را ترک نخواهم کرد به همین دلیل برنامه های بسیار خوبی در زمینه زنان استان و به ویژه اهواز دارم.

بزودی نکات ارزشمندی توسط این دکتر در اختیار بانوان قرار خواهیم داد.