شهرام غلامی سرمربی تیم فوتبال ملی حفاری اهواز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خوزپرس، درباره اردویی این تیم در شیراز اظهار داشت: با توجه به اینکه از تیم فصل گذشته ۹۸ درصد آن تغییر کرده،و میانگین تیم امسال به ۲۲ سال کاهش پیدا کرده،جهت هماهنگی و کسب تجربه و بازی تدارکاتی با تیمهای خارج از استان این اردوی را در شهر شیراز برپا کردیم.
وی با بیان اینکه در این اردو به خواسته خود رسید افزود : چون ۵۰ درصد بازیکنان ما دارای شرایط سنی امید هستند،و دارای تجربه بازی در رده بزرگسال نیستند،این اردو به آنها کمک کرد که در کنار بازیکن با تجربه به خودباوری لازم برسند،و تاثیر این اردوی مفید را قطعا در مسابقات خواهیم دید.
سرمربی ملی حفاری اهواز در مورد بازیهای که در شیراز برگزار کردندگفت : در این اردو سه بازی دوستانه داشتیم  که در بازی اول ۲بر۱ مغلوب برق شیراز شدیم ولی در بازی دوم ۴بر صفر صدرا شیراز و در بازی سوم تیم خوب فجر شهید سپاسی شیراز را با نتیجه ۲ بر صفر  را شکست دادیم.
غلامی در ادامه از یک اردو کوتاه در خوزستان خبر داد و تصریح کرد : ما در نظر داریم تا قبل از شروع مسابقات یک اردوی دو سه روزه درون استانی بر گزار کنیم که به مرز آمادگی کامل برسیم تا خود را محیایی حضور در لیگ سع کنیم .
وی در پایان از آینده این تیم ابراز خوش بینی کرد و گفت: با توجه به این تیم جوانان هست،با مرور زمان به پختگی لازم می رسند،من فکر نکنم تیمی به جزء ملی حفاری در مسابقات لیگ سه کشور با میانگین سنی ۲۲ سال شرکت کند،و من به آینده این تیم خوش بین هستم.

خبرنگار ورزشی خوزپرس: فیروز بیگلری